مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان پاسخ می‌دهند؛ شانس تمدید قرارداد با یولیان ناگلزمان چه‌قدر است؟

طرفداری | با اعلام رسمی جدایی توماس توخل در پایان فصل، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید آغاز شد. گزینه اول آن‌ها ژابی آلونسو بود که او به‌طور رسمی اعلام کرد فصل آینده در بایرلورکوزن باقی خواهد ماند.

به همین خاطر اکنون گزینه‌های دیگر تبدیل به اولویت باواریایی‌ها شدند. با این حال طی هفته‌های اخیر ایده‌ای مطرح شده بود که اکنون رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته است و آن هم بازگشت یولیان ناگلزمان به مونیخ است.

ایده‌ای که زنگ‌های خطر را برای فدراسیون فوتبال آلمان به صدا درآورده است و آن‌ها نیز بلافاصله پس از منتشر شدن این اخبار، به‌طور علنی اعلام کردند به دنبال تمدید قرارداد با یولیان ناگلزمان هستند. بنابراین اگر بایرن مونیخ تصمیم به بازگرداندن این سرمربی 36 ساله بگیرد، رقابت سختی با DFB خواهد داشت.

به نقل از اسکای؛ حال در این شرایط هانس یواخیم واتسکه نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان به همراه رودی فولر مدیر فنی تیم ملی آلمان در این‌باره صحبت کرده‌اند. واتسکه اعتقاد دارد تمدید قرارداد ناگلزمان پس از مسابقات یورو اکنون تبدیل به یک مأموریت مهم برای آن‌ها شده و او این مربی جوان را گزینه مناسبی برای هدایت مانشافت دانسته است. واتسکه، گفت: DFB باید برای تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان تلاش کند و اگر موفق شوند برای مدت طولانی‌تری به همکاری با او ادامه دهند، این برای فوتبال آلمان خوب است. هر چند من از این ماجرا دور خواهم ماند و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید نقشی در آن داشته‌ام.

مدیر عامل دورتموند سپس در تمجید از ناگلزمان، گفت:

یولیان می‌داند تیمش چگونه باید فوتبال بازی کند و درک خوبی از بازی دارد. او توانسته به ترکیب مناسبی دست پیدا کند. یولیان تجربه حضور در هوفنهایم، لایپزیش و بایرن مونیخ را دارد و در همه این باشگاه‌ها نیز موفق بوده است. وقتی بتوانید در سه باشگاه با شرایط متفاوت از یکدیگر، عملکرد خوبی داشته باشید، این یعنی کارنامه و سابقه خوبی دارید.

رودی فولر نیز درباره تمدید قرارداد ناگلزمان صحبت کرده و تمایل‌شان برای ادامه دادن به این همکاری را علنی نشان داده است. فولر درباره شانس‌شان برای تمدید قرارداد ناگلزمان، گفت:

قبل از دو بازی مقابل فرانسه و هلند گفته بویم که می‌توانیم به همکاری با او تا جام جهانی بعدی ادامه دهیم. این آرزوی بزرگ ما خواهد بود.

فولر درباره اینکه آیا ناگلزمان آماده تمدید قراردادش با تیم ملی آلمان است، گفت:

بله، البته. هر چند او خواهان‌های زیادی دارد اما همچنین می‌داند ما تیم خوبی داریم که می‌توانیم با آن در سال‌های آینده به موفقیت برسیم. مربیگری در تیم ملی واقعاً تجربۀ خاصی است و این مهم‌ترین تیمی است که در آلمان داریم. من فکر می‌کنم او نیز این را دوست داشته باشد و مهم است ما آن را بدانیم. در آخر، با آرامش در این‌باره بحث خواهیم کرد و خودش نیز می‌داند ما می‌خواهیم به کار با او ادامه دهیم.

گفتنی است قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان تا پایان یورو 2024 اعتبار دارد و در حالی که ابتدا قرار بود با توجه به عملکردش پس از این مسابقات درباره آینده او تصمیم‌گیری شود اما اکنون شرایط به سود این سرمربی تغییر کرده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.