لوئیز انریکه جایی نمی‌رود: پاریس خانه من است

لوئیز انریکه از پیوند میان خودش و شهر پاریس صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش Sports Zone، پاری سن ژرمن در فصل نخست حضور انریکه در این باشگاه، عملکرد درخشانی از خود بر جا گذاشته است.‌ آن‌ها با اختلاف ۱۲ امتیاز صدرنشین لیگ فرانسه هستند، به دیدار نهایی جام حذفی راه یافته‌اند و همچنین برای نخستین‌بار ظرف سه سال اخیر، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند.

قرارداد انریکه با پاریسی‌ها، فصل آینده به پایان می‌رسد ولی گزارش‌ها حاکی از این هستند که PSG قصد دارد بند یک ساله موجود در قرارداد او را فعال کند. در روزهایی که شایعه بازگشت انریکه به بارسلونا مطرح شده است، او می‌گوید تنها در صورتی پایتخت فرانسه را ترک می‌کند که باشگاه تصمیم به برکناری‌اش بگیرد.

من اهل خیخون هستم و ملیتم اسپانیایی است. هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد. مایل هستم تا زبان فرانسوی خودم را تقویت کنم ولی خانه من پاریس است؛ خانه و باشگاه من اینجاست. من در حال زندگی می‌کنم. خانه من پاریس است و پاری سن ژرمن، باشگاه من. آماده هستم تا حداکثر توانم را برای باشگاهی بگذارم که به من اعتماد کرد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.