مسوت اوزیل و آرزویی که فاش کرد: یوونتوس، داستان یک عشق بزرگ! / عکس

طرفداری | مسوت اوزیل از حسرت دوران بازی‌گری خود پرده برداشت.

مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید و آلمان مدتی است به سوژه محبوب کاربران و مطبوعات تبدیل شده‌است. اوزیل پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال در آوریل 2023، به طور جدی به بدنسازی روی آورده و عضلات ملی‌پوش سابق آلمان نسبت به آخرین تصاویری که از او در مستطیل سبز به یاد داریم، بسیار رشد کرده‌است.

مسوت اوزیل با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی از یوونتوس به عنوان تیمی که آرزوی پوشیدن پیراهن آن را داشته، رونمایی کرد. اوزیل که کیت فصل 20-2019 یووه را بر تن کرده، بیانکونری را عشق ایتالیایی خود نامید و نوشت:

به دوران حرفه‌ای‌ام و همه باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای که افتخار بازی برای آن‌ها را داشتم، افتخار می‌کنم. فقط یک باشگاه را از دست دادم: عشق ایتالیایی من، یوونتوس. یووه، داستان یک عشق بزرگ. زنده باد یووه.

“یووه، داستان یک عشق بزرگ” سرود باشگاه یوونتوس است که ترانه آن توسط پائولو بلی سراییده شد و طرفداران بیانکونری آن‌ را پیش و پس از بازی‌های خانگی می‌خوانند.

در سال‌های گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه یوونتوس به جذب مسوت اوزیل، خصوصاً هنگام حضور او در آرسنال وجود داشت. حتی گفته می‌شد کریستیانو رونالدو شخصاً به مدیران یووه جذب اوزیل را پیشنهاد کرد تا بار دیگر دو ستاره سابق رئال مادرید کنار هم بازی کنند. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و اوزیل با ترک آرسنال راهی سوپرلیگ ترکیه شد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.