بازدید معاون و مدیران سیما از مرز میرجاوه

بازدید معاون و مدیران سیما از مرز میرجاوه

به گزارش ایلنا، معاون سیما در جریان بازدید از مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان و محل تردد زائران خارجی اربعین گفت: بنابر آمار مسئولان محلى و خادمان حسینى این نقطه، در سال هاى گذشته تا ۱۰۰ هزار زائر از کشور پاکستان از مرز میرجاوه وارد کشورمان شده و با عبور از کشورمان راهى عتبات عالیات شدند.

برمهانی افزود: برای پوشش رسانه ای این حرکت زائران که با مشقت بسیار و طى مسافت چند هزار کیلومترى به خاک کشورمان مى رسند و صحنه هاى بى بدیلى از عرض ارادتشان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خلق مى شود، طراحى رسانه اى ویژه اى خواهیم داشت.

وى با اشاره به تدارک مرکز تولید و فنى سیما براى برپایى پایگاه هاى پخش در مرزهاى میرجاوه و ریمدان خاطرنشان کرد: تلاش داریم با هم افزایى صداوسیمای استان سیستان و بلوچستان زمینه انعکاس و بازنمایى هرچه مطلوب تر این حرکت تمدن ساز زائران خارجى اربعین حسینی را فراهم کنیم.

معاون سیما در ادامه برنامه هاى سفر خود در جلسه ستاد اربعین استان حاضر شد و گفت: متاسفانه تاکنون ظرفیت این استان در میزبانى از زائران اربعین حسینی به شایستگی در ابعاد ملی رسانه بازنمایى نشده بود و در این سفر تلاش داریم با همکارى صداوسیماى استان این مهم جبران شود.

انتهای پیام/منبع: ايلنا