رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو: بازار خودرو در رکود کامل!

بازار خودرو

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

اسد کرمی درباره وضعیت بازار خودرو در روزهای اخیر اظهار داشت: بازار خودرو در هفته‌های پایانی سال گذشته کاملا راکد بود اما در واپسین روزهای سال 1402 به‌صورت جزئی رونق گرفت و تا حدودی خرید و فروش در این بازار صورت می‌گرفت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اظهار داشت: اما این بازار بعد از تعطیلات نوروز کاملا در رکود به سر می‌برد و تقریبا هیچگونه خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

کرمی اظهار داشت: با توجه به تغییرات نرخ ارز، قیمت خودرو‌های تولید داخل و مونتاژی نسبت به سال گذشته افزایش یافته به طوری که قیمت تعدادی از خودروهای داخلی مانند کوئیک، پراید وانت، پژو 206 تیپ 5 حدود 50 میلیون تومان افزایش یافته است.به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران‌ قیمت خودروهای مونتاژی نیز در روزهای اخیر بین 30 تا 40 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ منبع: فارس منبع: جوان خودرو

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.