خراسان‌شمالی رتبه دوم فن بازارهای منطقه‌ای را کسب کرد

خراسان‌شمالی رتبه دوم فن بازارهای منطقه‌ای را کسب کرد

به گزاش خبرگزاری فارس از بجنورد، در بیستمین نشست فن بازارهای کشور که به میزبانی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شد فن بازار منطقه ای خراسان شمالی عنوان رتبه دوم کشوری را در سال ۱۴۰۱ کسب کرد.

ناصر فخر موحد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در این خصوص اظهار کرد: فن بازار منطقه ای خراسان شمالی از سال ۹۸ آغاز به کار کرده و هدف آن انتقال فناوری، کمک به توسعه بازار محصولات و خدمات فن‌آورانه و جذب سرمایه برای شرکت های دانش بنیان و فناوری است.

فن بازار به معنای بازار فناوری، یعنی محلی برای مبادلات تکنولوژی است. همان‌طور که بازار مسکن محل مبادله مسکن است و بنگاه‌های معاملات مسکن واسطه‌های اطلاعاتی و حقوقی معامله مسکن هستند، در بازار فناوری نیز فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» را دارد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.