اهمیت ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت برای توسعه مناطق مختلف شهری

به گزارش سیتنا، جلسه هماهنگی پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما به صورت ویدیوکنفرانسی با مدیران صدا وسیما و مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها برگزار شد.

در این جلسه، که به همت امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسن عابد‌ینی معاون امور استان‌های صدا وسیما برگزار شد بر اهمیت ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت برای توسعه مناطق مختلف شهری و همچنین، اهمیت همکاری میان طرفین برای ارتقای سطح دانش مردم در حوزه ارتباطات و فضای کسب و کار تاکید شد.

طرفین تصریح کردند این تدابیر به افزایش رقابت‌پذیری کسب و کارهای محلی و افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی در استان کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.