درویش: جلسات خوب است اما امیدواریم به نتیجه برسد

درویش: جلسات خوب است اما امیدواریم به نتیجه برسد – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش در پایان نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: اینطور جلسات خوب است اما امیدواریم به نتیجه برسد و ما بتوانیم از حقوق‌مان بهره ببریم که بخش اول آن تبلیغات تلویزیونی و حق پخش است و اینکه مجوز کپی‌رایت و تبلیغات محیطی را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با بهاروند درباره حق تبلیغاتی محیطی داشته‌اند، گفت: ما هم هنوز متوجه نشدیم فرمول تبلیغات چطور است و دستیابی به آن چطور است. نزدیک به پنج سال است صورت مالی سازمان لیگ ارائه نشده است. پیش وزیر ورزش هم گفتیم. ظاهراً قبلاً شنیده بودند و ما هم قبلاً گفته بودیم که نمی‌دانیم محل توزیع این درآمد چطور است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: دیدم یکی از آقایان گفته بود تیم‌های دیگر هم هستند و ما درآمد را فقط برای خودمان می‌خواهیم. ما کی این حرف را زدیم؟ ما حق باشگاه خودمان را گفتیم. ضمن اینکه باید یک چیز را در نظر بگیرند؛ 30 بازی ما و استقلال پخش مستقیم دارد، ولی همه تیم‌های دیگر چهار بازی مستقیم دارند. در توزیع این درآمد باید این موضوع در نظر گرفته شود. به هر حال امیدواریم با فرمولی که آقایان در دست دارند یک روزی این درآمد توزیع شود و ما هم متوجه شویم.

درویش راجع به واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود باید 81 درصد سهام باشگاه‌ها واگذار تا مشکل مالکیت برطرف شود، تصریح کرد: این موضوع اصلاح شده و قرار است 81 درصد واگذاری انجام شود. این اصلاحیه انجام شده است. قرار است در یک «کنسرسیوم» انجام شود که فکر می‌کنم امروز و فردا نهایی خواهد شد.

ادامه دارد…

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.