آلونسو: هدایت یک تیم انگلیسی؟ مطمئنا گزینه جذابی خواهد بود

طرفداری | ژابی آلونسو از احتمال مربیگری در لیگ برتر انگلیس استقبال کرد.

به گزارش گاردین؛ سرمربی لورکوزن با وجود تعهد به باشگاه فعلی خود، هدایت یک تیم انگلیسی را در آینده رد نکرد. آلونسو که قراردادش تا سال 2026 اعتبار دارد، فصل فوق العاده‌ای را با بایرلورکوزن سپری می‌کند و م‌ تواند با کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا در هفته آینده، شهرت خود را بیش از پیش افزایش دهد. ریش‌قرمز تاکید کرد که این هدف در اولویت تیمش برای دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل وست‌هم در روز پنجشنبه قرار نخواهد گرفت. آلونسو پیش از این با رد پیشنهاد بایرن مونیخ و لیورپول، به گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن به یکی از باشگاه‌های سابق خود پایان داده است. این سرمربی 42 ساله که در رئال مادرید و چلسی نیز طرفدارانی دارد، در ابتدای مسیر مربیگری خود قرار دارد و قصد دارد در لورکوزنی که در زمان استخدام او در اکتبر 2022 در خطر سقوط قرار داشت، پیشرفت کند.

در نشست خبری امروز از آلونسو پیرامون بازگشت به لیگ برتر و هدایت یک تیم انگلیسی پرسیده شد. آلونسو در پاسخ گفت:

هیچ‌وقت نمی‌دانید چه اتفاقی رخ می‌دهد. در حال حاضر کارهای زیادی برای فکر کردن دارم، اما هنوز سرمربی جوانی هستم و مطمئنا لیگ برتر گزینه جذابی برای من خواهد بود.

بایرلورکوزن با 16 امتیاز اختلاف در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد و در آستانه پایان دادن به 11 قهرمانی متوالی بایرن مونیخ است. آنها در صورت شکست دادن وردربرمن در روز یکشنبه قهرمان خواهند شد. آلونسو در این باره گفت:

ما فقط در مورد بازی فردا صحبت کردیم. بعد از آن زمان کافی برای تمرکز روی بوندسلیگا خواهیم داشت.

شاگردان آلونسو از ساعت 22:30 فردا شب در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان وست‌هم خواهند بود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.