وفایی‌پور: بیمار نمی‌شدم با اختلاف بالا دولتبیکوف را می‌بردم

وفایی‌پور: بیمار نمی‌شدم با اختلاف بالا دولتبیکوف را می‌بردم – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هادی وفایی‌پور بعد از کسب نشان برنز وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا، به بیماری‌اش در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دو هفته پیش دچار آنفولانزا شدم و دو هفته خوابیدم. 6 کیلو از بدنم ریخت و دیگر بدنم برنگشت. نسبت به جام یاشاردوغو بدنم افت کرده بود و نتوانستم اول شوم و شرمنده مردم شدم.

وی درباره کشتی‌اش با عظمت دولتبیکوف قزاقستانی که خیلی دیر برای فن زدن و امتیاز گرفتن استارت زد و در نهایت باخت، تصریح کرد: چون بدنم افت کرده بود، نتوانستم زودتر استارت بزنم. همانطور که گفتم دو هفته تمرین نکردم. بدنم نمی‌کشید. اگر بدنِ سرحال مسابقات کشوری و جام یاشاردوغو را داشتم، با اختلاف بالا او را شکست می‌دادم. گاهی هم نمی‌شود که نمی‌شود که نمی‌شود.

کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم همدانی گفت: این مسابقات قهرمانی آسیا مهم‌ترین و معتبرترین مسابقه‌ای بود که در آن شرکت کردم و اگر این بیماری نبود، خیلی بهتر می‌توانستم نتیجه بگیرم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.