خمس: همه چیز برای ما بد پیش رفت/ ریسک‌مان جواب نداد

خمس: همه چیز برای ما بد پیش رفت/ ریسک‌مان جواب نداد – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس بعد از شکست 4 بر یک خانگی تراکتور برابر ذوب آهن گفت: شیوه بازی تیم از زمانی که من آمدم همیشه همین بوده که مدافعان بازیسازی را از عقب زمین شروع کنند. گاهی با سرعت بیشتری می‌توانیم خودمان را به زمین حریف برسانیم. گاهی هم با توجه به اینکه حریف فضاها را می‌بندند نیاز به زمان بیشتری داریم؛ ولی این کاری است که همیشه انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: شاید گاهی بازیسازی کُند باشد به ویژه در بازی امروز حریف به خوبی فضاها را بست. وقتی بازی را مثل امروز می‌بازید یعنی همه چیز بد از آب درآمده است. همیشه به این فکر می‌کنیم که کارها خوب پیش برود ولی گاهی مثل امروز همه چیز بد پیش می‌رود.

«امروز تراکتور هیچ برنامه‌ای برای برد نداشت و به نظر می‌آید آنالیزی از ذوب آهن نداشته است. تراکتور موقعیتی نساخت و از تعویض‌هایش ضربه خورد». خمس در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگاری گفت: من با نظر شما موافق نیستم. همانطور که گفتم بازی از ابتدا بد پیش رفت. این ارتباطی به نداشتن برنامه برای پیروزی و نداشتن آنالیز ندارد. در واقع ما امروز بی‌دقتی زیادی داشتیم و توپ‌های زیادی را لو دادیم، این هم ربطی به نداشتن برنامه و آنالیز ندارد. وقتی دقت لازم را نداریم و این همه توپ از دست می‌دهیم یعنی روز، روز ما نبود و همه چیز برای ما بد پیش رفت.

خمس در پاسخ به این پرسش که دلیل تعویض زودهنگامش چه بود؟ تصریح کرد: نیاز به گل داشتیم و یک دفاع کم و یک هافبک اضافه کردیم. عبدی را به زمین فرستادیم و ریسک کردیم. به هر حال این ریسک جواب نداد. وقتی عقب بودیم و نیاز به گل تساوی داشتیم، باید خطر می‌کردیم.

ادامه دارد

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.