کار بزرگ بچه‌های بسیج پس از سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد+تصویر

کار بزرگ بچه‌های بسیج پس از سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ بسیج در هر دوره‌ و هر برهه‌ای از زمان پای کار مردم بوده و از سیل گرفته تا زلزله و البته ۸ سال دفاع مقدس بسیجیان هیچگاه قدم پس نگذاشته و در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کردند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد هم بسیج در طول ۴ دهه از عمر این شجره طیبه کارهای بزرگی انجام داده و در بحران‌ها و حوادث و همچنین روزهای سخت هیچگاه مردم و مسئولین را تنها نگذاشته است.

در زلزله مهیب سی‌سخت بسیجیان با جان و دل وارد میدان شدند و لوازم و وسایل مردم را از زیر خروارها خاک و سنگ بیرون کشیدند و آنها را در چادرها اسکان دادند و آب و نان به دستشان رساندند.

در سقوط هواپیمای تهران- یاسوج بسیجیان از جان مایه گذاشتند و در سرمای گاه تا ۴۰ درجه سانتیگراد زیر صفر در کنار خانواده قربانیان سانحه سقوط بودند.

در سیل مونسون سال گذشته دیدیم که بسیجیان استان کهکیلویه و بویراحمد چگونه به کمک عشایر و روستاییان شتافتند و همچنین در مناطق محروم از دیشموک گرفته تا قلعه رئیسی و بهمئی جایی را نمی‌توان دید که رد پای بسیج نباشد.

در یکی از آخرین موارد بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد پس از سفر دور دوم رئیس جمهور و کابینه به استان پس از اتمام سفر و جمع آوری نامه‌ها در ثبت و تفکیک نامه‌های مردمی سنگ تمام گذاشتند

در همین خصوص یکی از مسئولان بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه از شنبه ۳۱ تیر ماه که مجموعه استانداری اعلام نیاز برای ثبت نامه‌های ریاست جمهوری کرده بود بسیج دانش آموزی و بسیج محلات پای کار آمدند گفت: روزانه ۱۳۰ بسیجی شامل ۷۰ برادر و ۶۰ خواهر نامه‌ها را ثبت و دسته‌بندی و پایش می‌کنند و در جاهایی که نیاز باشد با مردم تماس تلفنی برقرار می‌شود.

وی با بیان این که روز اولی که بسیجیان آمده بودند طی یک هفته تنها ۴۵ هزار نامه ثبت شده بود گفت اما در هفته بعد و با حضور بچه‌های بسیج این آمار سه برابر شد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.