افشاگری یک مدیرعامل: بازیکن ۱۲ میلیاردی ما را ۳۰ میلیارد خریدند!

افشاگری یک مدیرعامل: بازیکن ۱۲ میلیاردی ما را ۳۰ میلیارد خریدند!

مدیرعامل یک تیم لیگ برتری مدعی شد که باشگاهی بازیکن ۱۲ میلیاردی آنها را ۳۰ میلیارد خریده و تازه قرارداد جدید این بازیکن کلی آپشن هم دارد. این مدیرعامل به همکار ما گفت خود بازیکن صاف توی چشمان من نگاه کرد و گفت پیشنهاد ۳۰ میلیاردی دارم و دو روز بعد هم رفت. البته ما از این موارد کم نداشتیم اما بازیکن مورد نظر همان ابتدای مذاکرات با تیم جدید نصف پول خود را به طور نقدی دریافت کرد.

بعد از صحبت‌های زنوزی، باشگاه سپاهان اعلام کرد که از او شکایت می‌کند و حالا باید دید این شکایت به کجا می‌رسد و آیا مالک تراکتور می‌تواند ادعای خود را در مورد رضا اسدی ثابت کند یا نه؟ جالب این که طی روزهای گذشته شایعه جدایی اسدی از سپاهان بر سر زبان‌ها افتاد که البته تکذیب شد.از طرفی مسئولان سازمان لیگ صراحتا گفته اند که هنوز رقم واقعی قراردادها اعلام نشده و یکسری ارقامی که رسانه‌ای می‌شود اشتباه است.

در میان بازیکنان مطرح نقل و انتقالات مورد کنعانی زادگان را هم داشتیم که گفته می‌شد پیشنهاد سنگینی داشته اما با مبلغ کمتر در پرسپولیس مانده است.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.