ترکیب تیم دوم پرسپولیس برای نبرد با شیرازی‌ها

ترکیب تیم دوم پرسپولیس برای نبرد با شیرازی‌ها

امروز (جمعه) دیدار تدارکاتی پرسپولیس درحالی برابر تیم فجرسپاسی شیراز به میدان می‌رود که روز پنج‌شنبه به مصاف نساجی مازندران رفته و به تساوی ۲ بر ۲ رسیده بود.

معولا تیم‌های فوتبال دو روز پشت سرهم بازی نمی‌کنند اما یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تیم اولش را مقابل نساجی مازندران بازی دهد و در دیدار تدارکاتی بعدی، تیم دوم خودش را برابر حریف به زمین بفرستد.

براین اساس قرار است نفرات زیر در دیدار دوستانه مقابل فجرسپاسی شیراز به میدان بروند؛

دروازه‌بان؛ امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۱ ساله پرسپولیس به تازگی قراردادش با این تیم را تمدید کرده است. او قرار است در دیدار با فجرسپاسی جانشین علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی شود. البته یحیی گل محمدی پس از جدایی احمد گوهری همچنان به دنبال پیدا کردن یک گلر دوم مناسب است که ذخیره علیرضا بیرانوند شود.

دفاع میانی؛ فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی، زوج اصلی پرسپولیس در فصل جاری به نظر می‌رسد محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی باشند و فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی ذخیره شوند. قرار است در دیدار دوستانه با فجرسپاسی شیراز فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی در مرکز خط دفاع قرار بگیرند درحالی که مدافع گرجی یکی از ارکان اصلی بهترین خط دفاع لیگ در فصل گذشته بوده است.

دفاع راست؛ وحدت هنانوف به رغم شایعات مختلف هنوز در پرسپولیس مانده است. او توانایی بازی در دفاع میانی، هافبک دفاعی و دفاع راست را داراست اما قرار است مقابل تیم شیرازی در سمت راست خط دفاعی بازی کند.

با این تفاسیر بعید است یحیی گل محمدی به راحتی مدافع ملی پوش تاجیک را از دست بدهد. هرچند وحدت هنانوف از گل گهر سیرجان، پیشنهاد جدی دارد!

دفاع چپ؛ محمدمهدی احمدی، پس از اینکه فصل گذشته را قرضی در نفت مسجد سلیمان بازی کرد حالا احمدی جوان به پرسپولیس برگشته تا توانایی‌هایش را ثابت کند. این بازیکن چپ پا و جوان در فاز تهاجمی ایده آل است اما در بخش دفاعی ضعف‌هایی دارد که او را از ترکیب اصلی قرمزها دور کرده است. او نیز دفاع چپ پرسپولیس در دیدار دوستانه برابر فجر سپاسی است.

هافبک دفاعی؛ سینا اسدبیگی و مسعود ریگی، زوج مرکز خط میانی پرسپولیس در فصل جدید همچون فصل گذشته میلاد سرلک و سروش رفیعی هستند. با این وجود سینا اسدبیگی و مسعود ریگی نیز امیدوارند بتوانند در این تیم فرصت بازی پیدا کنند.

این دو بازیکن در دیدار تدارکاتی برابر فجر سپاسی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

هافبک راست؛ امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس ذخیره طلایی این تیم در فصل گذشته بود که هر زمانی که به میدان رفت توانست درخشان و تأثیرگذار ظاهر شود. عالیشاه گل برتری تیمش در فینال دربی را به زیبایی به استقلال زد تا یکی از مهم ترین گل‌های عمرش را زده باشد.

هافبک چپ؛ محمد عمری، پدیده پرسپولیس در لیگ بیست و دوم دچار مصدومیت نا به هنگام شد تا نتواند همچون نیم فصل اول در نیم فصل دوم نیز خوش بدرخشد. این جوان اهل ارومیه می‌تواند در سمت چپ و راست خط میانی و حتی به عنوان مهاجم سایه بازی کند. گل محمدی به قدری به عمری اعتماد دارد که حتی راضی نشد او را قرضی در اختیار تیم‌های دیگر بگذارد.

مهاجم سایه؛ علیرضا خدادادی، آقای گل رده‌های پایه ای فوتبال تهران حالا به یک جوان گلزن در ترکیب بزرگسالان پرسپولیس تبدیل شده است. علیرضا خدادادی با همین فرمان و گوش جان سپردن به نصایح مربیان قادر است محمد محبی جدید در پرسپولیس باشد هرچند کار سختی پیش رو خواهد داشت.

مهاجم نوک؛ مهدی عبدی، ستاره قائم شهری پرسپولیس در دیدار برابر همشریان خودش ( نساجی مازندران) غایب بود تا خودش را برای بازی با فجرسپاسی شیراز آماده کند. عبدی در مصاحبه با خبرورزشی از عطش فراوان خودش برای فصل جدید گفته و شنیده می‌شود یکی از ستاره‌های پرسپولیس در دیدارهای دوستانه پیش فصل بوده است.

این گزارش را هم بخوانید: ترکیب پرسپولیس لو رفت/ سفارش عجیب یحیی به رحمتی!

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.