اجرای بیش از 380 کیلومتر حفاری فیبرنوری در آذربایجان غربی

به گزارش سیتنا، قاسم جلیلی نژاد در نخستین جلسه بررسی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در سال 1403 که به ریاست عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید گفت: پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در استان آذربایجان غربی در هفت شهر با سرعت در حال اجرا است و در حال حاضر بیش از 380 هزار متر حفاری و 280 هزار متر فیبرکشی در داخل میکروداکت (شوتینگ) انجام گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: با عنوان استان پیشرو در شمال غرب کشور، اجرای پروژه توسط دو اپراتور ایرانسل و صبانت در استان اجرا و توافق نامه عملیاتی با اپراتور مربوطه در تمامی شهرهای استان آذربایجان غربی امضاء شده است.

بر اساس این گزارش حفاری پروژه فیبر نوری در دو شهر خوی و سلماس به اتمام رسیده و در شهرهای ارومیه، بوکان، مهاباد، میاندوآب و سردشت در حال اجراست.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.