بهترین تفریحات غیر آبی کیش چه تفریحاتی هستند ؟ معرفی و آدرس

بازدید از کیش تنها مربوط به قدم زدن در سواحل آن و خرید از مراکز خرید آن نمی‌شود! سفر شما هیجان‌انگیز خواهد بود، زیرا کیش مملو از سرگرمی است. تفریحات غیرآبی کیش، آنقدرتنوع بالایی دارد که اگر از تفریحات آبی خسته شدید و به دنبال تنوع بودید می‌توانید آنها را تجربه کنید. طیف وسیع این تفریح کیش بدون محدودیت سنی برای مهمانان جزیره در نظر گرفته شده است. پس اگر آدرنالین خونتان کم شده و به دنبال هیجان بسیار زیاد هستید؛ در سفرتان به این جزیره این تفریحات کیش را از دست ندهید.

تفریحات غیر آبی کیش

پارک برفی کیش

اولین پارک برفی ایران با نام پارک برفی کیش در جزیره کیش افتتاح شده و امکاناتی شبیه به پارک برفی دبی ارائه می‌کند. در شب یلدای سال ۱۳۹۹، مردم کیش برای اولین بار در جزیره کیش، بارش برف را تجربه کردند و پارک برفی پنگوئن‌های کیش در فروردین ۱۴۰۰ به‌طور رسمی افتتاح شد. پارک برفی پنگوئن‌ها یکی از جدیدترین جاذبه‌های این منطقه است. پارک پنگوئن‌های جزیره کیش، اولین و تنها پارک برفی ایران، یکی از تفریحات غیر آبی کیش است که در جذب تعداد زیادی بازدیدکننده موفق بوده است.
• قیمت بلیط پارک برفی پنگوئن: ۵۴۰ هزار تومان
آدرس: جزیره کیش، بلوار موج، بالاتر از هتل ویدا
شماره تلفن : ۰۷۶۴۴۴۳۰۳۲۳
ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۰

مجموعه سافاری کیش

سافاری کیش مجموعه‌ای بزرگ با مساحت ۵۰۰ هزار مترمربع است که در سال ۱۳۹۲ در مرکز جزیره ساخته شد. این مجموعه در نزدیکی فرودگاه کیش واقع شده و هرجای جزیره که باشید دسترسی راحتی به سافاری کیش خواهید داشت. سافاری روی تپه‌های شنی، موتورسواری و شتر سواری از جمله تفریحات اصلی این مجموعه هستند. این مجموعه دارای امکانات رفاهی مانند رستوران با موسیقی زنده، کافی شاپ، فروشگاه صنایع دستی، مهدکودک و سرویس رفت و برگشت رایگان است.

تفریحات غیر آبی کیش

شترسواری؛ تجربه گشت‌وگذار در دل کویر بر پشت شتر

شتر سواری در مجموعه پارس سافاری کیش واقع شده است. شترسواری در این مجموعه برای بانوان و آقایان امکان‌پذیر است، همچنین کودکان با رضایت والدین می‌توانند شترسواری را در دل کویر تجربه کنند. ظرفیت هر شتر برای سوار کردن یک الی دو نفر خواهد بود.

کارتینگ؛ ماسین سواری در پیستی ۸۰۰ متری

کارتینگ کیش پیستی به مساحت ۸۰۰ متر را در خود جای داده که به عنوان بزرگ‌ترین پیست خاورمیانه شناخته می‌شود. کارتینگ‌ها در پیست کیش به دو صورت خودروهای چرخ باز و خودروهای کارتینگ هستند که در بدترین حالت ممکن نیز واژگون نخواهند شد

بانجی شوتینگ؛ پرت شدن تا ارتفاع ۶۰ متری

بانجی شوتینگ یکی از تفریحات هیجان‌انگیز جزیره کیش مجسوب می‌شود. این وسیله سرگرمی از ۲ میله ۱۵ متری به فاصله ۲۰ متر تشکیل شده که یک طناب محکم و ارتجاعی به دو سر این میله‌ها متصل است. با استفاده از این طناب شما به سمت بالا پرت می‌شوید. ارتفاع بالا رفتن در بانجی شوتینگ در حدود ۶۰ متر است

زورب بال

زورب بال یک توپ بسیار بزرگ دولایه است که در یک قسمت آن هوا و یک قسمت دیگر آن آب وجود دارد. برای استفاده از این تفریح هیجان‌انگیز باید به درون توپ بروید و بعد از آن شما را در یک مسیر سراشیبی قرار داده و غلت خواهید خورد. این آیتم برای بانوان و آقایان و همچنین کودکان بالای ۶ سال بسیار مناسب و سرگرم‌کننده است.

تفریحات غیر آبی کیش

آدرس: جزیره کیش، بزرگراه خلیج فارس، بلوار امام، بلوار توسعه، جنب فاز ۳ صنعتی
شماره تلفن : ۰۷۶۴۴۴۵۰۴۴۰
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱

جایروکوپتر کیش

با جایروکوپتر می‌توانید تجربه‌ فوق‌العاده پرواز بر فراز خلیج فارس و جزیره مرجانی کیش را داشته باشید. این تجربه‌ بی‌نظیر یکی از ایمن‌ترین و جذاب‌ترین پروازهای دنیا محسوب می‌شود. جایروکوپتر یا همان هلیکوپتر تفریحی دو نفره به این صورت است که یک خلبان هلیکوپتر را هدایت می‌کند و صندلی عقب هم به مسافر اختصاص دارد
آدرس: بلوار میرمهنا، باند پروازهای تفریحی کیش
• شماره ‌تلفن جایروکوپتر ۰۹۳۴۷۶۸۲۰۲۷ :
ساعت کاری جایروکوپتر :۱۰صبح تا ۵ عصر

جُنگ‌ های شبانه کیش

جنگ های شبانه جزیره در واقع برنامه‌های شاد و مهیج هستند که لذت سفر شما را دو چندان می‌کند. اجرای استندآپ کمدی، برگزاری مسابقه، پخش و اجرای موسیقی زنده، تقلید صدا و اجرای نمایش‌های شاد، جنگ‌های شبانه را می‌سازند. زمان برگزاری این برنامه به طور معمول تا پاسی از شب ادامه دارد، بنابراین یکی از بهترین تفریحات شبانه کیش محسوب می‌شود.
• پازل شو کیش؛ مهم ترین جنگ شبانه در کیش: یکی از مهم‌ترین جنگ‌های شبانه که طرفداران بسیاری را نیز به خود اختصاص داده، پازل‌شو کیش نام دارد. این مجموعه هر شب از ساعت ۱۲ شب الی ۳ صبح در دو سانس مختلف پذیرای مهمانان است. نمایش‌های این مجموعه در آمفی تئاتر هتل ارم کیش برگزار می‌شوند.
• ارم شو کیش؛ جدیدترین جنگ شبانه در کیش: ارم‌شو کیش یکی از جدیدترین جنگ‌های شبانه در کیش بوده که در سال ۱۴۰۰ با کارگردانی افشین شاه وران که یکی از مهم‌ترین افراد مجموعه پازل‌شو است، افتتاح گردید. این مجموعه نمایش‌های خود را در آمفی تئاتر هتل ارم برگزار می‌کند. از مهم‌ترین افراد این مجموعه می‌توان به مجید ترکمانه، علی یگانه، ساسان قسمتی و… اشاره کرد.
• پلاس شو کیش؛ قدیمی ترین جنگ شبانه در کیش: یکی از قدیمی‌ترین جنگ‌های کیش مربوط به پلاس‌شو کیش است که نمایش‌های مختلفی در این مجموعه انجام می‌گیرند که شامل استندآپ کمدی، پرفورمنس، تئاتر کمدی، لیزرشو، دی‌جی موزیک و… می‌شوند. اجرای این مجموعه هر شب در هتل بین‌المللی کیش با کارگردانی علی برجی به روی صحنه می‌رود.

اتاق فرارهای کیش

یکی دیگر از تفریحات غیر آبی کیش، اتاق‌های فرار است. در این بازی مشارکتی با مشکل سخت و گیج‌کننده‌ای مواجه خواهید شد و در حین تلاش برای حل آن ممکن است احساس ترس کنید. اتاق فرار انواع مختلفی دارد که می‌توانید با توجه به علاقه خود، ژانر مورد نظر خود را انتخاب کرده و یک بازی هیجان‌انگیز را انجام دهید.
آدرس:
• اتاق فرار پارک آبی با داستان گنجینه سرزمین گمشده(پارک آبی اوشن): کیش _جاده جهان
• اتاق فرار دیپلمات با داستان فرار از اتاق ۱۹۵ تیمارستان(مرکز خرید دیپلمات میر مهنا): محله سفین کیش و در میدان سعدی،بلوار پیامبر واقع شده است. شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۷۶۹۷۶
• دالان نفرین شده (شهربازی هایلند):شهرک صدف- بلوار خلیج فارس
ساعت کاری: ۵عصر تا ۱۲ شب

تونل باد کیش

این فعالیت می‌تواند برای افرادی که عاشق پرواز یا پرش با چتر نجات هستند، بسیار جذاب و دوست‌داشتنی باشد. مرکز تجاری میکمال کیش هم اکنون این فرصت را به شما بازدیدکنندگان عزیز ارائه داده است که از این تفریح بی‌نظیر در کیش لذت ببرید. با خرید بلیط تونل باد کیش با تخفیف از هیستوریا، علاقه خود به پرواز یا سقوط آزاد از هواپیما را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل کنید!
آدرس :میدان امیرکبیر، بلوار رودکی، مجموعه بزرگ میکامال طبقه سوم

تفریحات غیر آبی کیش

بانجی جامپینگ

ارتفاع، هیجانی بی نظیر و تماشای جزیره از ارتفاع ۴۰ متری، تجربه‌ای که در بانجی جامپینگ نصیب شما خواهد شد. در ورزش بانجی جامپینگ فرد به وسیله یک طناب فنردار از سکو به سمت پایین سقوط آزاد می‌کند. در جزیره کیش ۲ سکوی پرش با ارتفاع‌های ۶۰ و ۴۰ متری وجود دارد. این بازی مهیج برای خانم‌های باردار افراد با مشکل قلبی ممنوع است.

ایربگ کیش؛ پرش آزاد از ارتفاع ۷ متری روی تشک

ایربگ کیش یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز در این جزیره است که بسیاری از افراد را شیفته خود کرد. اگر شما هم از پریدن در ارتفاع واهمه نداشته و عاشق هیجان هستید، حتما از پرش آزاد روی تشک استفاده کنید. ارتفاع ایربگ کیش از ۳ متر تا ۷ متر متغیر بوده که متقاضی براساس سلیقه خود می‌تواند مکان ارتفاع را تعیین نماید. در پایین دکل یک تشک بسیار بزرگ قرار داده شده که به هنگام سقوط روی آن فرود خواهید آمد. توجه داشته باشید که تمام نکات ایمنی برای انجام این ورزش هیجان‌انگیز رعایت شده‌اند.
آدرس:مجموعه جاذبه واقع در میدان المپیک پشت شهر زیر زمینی کاریز
• شماره‌ تلفن بانجی جامپینگ ۰۹۱۲۱۵۷۰۰۱۴ :
ساعت کاری بانجی جامپینگ ۵ : عصر تا ۱۱ شب

دوچرخه سواری و موتور سواری

دوچرخه سواری یکی از پرطرفدارترین تفریحات کیش است که بین گروه‌های سنی مختلف طرفداران زیادی دارد. پیست بزرگ دوچرخه سواری در نوار حاشیه‌ کیش به طول ۷۵ کیلومتر، از طولانی‌ترین پیست‌های دوچرخه در خاورمیانه محسوب می شود. در این مسیر هیچگونه خودرویی اجازه ورود ندارد و همین امر باعث می‌شود تا گردشگران با خیالی آسوده به دوچرخه سواری، موتور سواری و ورزش بپردازند.

تفریحات غیر آبی کیش

سوارکاری از بهترین تفریحات غیرآبی کیش

سوارکاری یکی از ۱۰ ورزش محبوب دنیا و البته یکی ازتفریحات در کیش است. این ورزش بین ایرانیان نیز طرفداران زیادی دارد. باشگاه سوارکاری کیش که در شمال جزیره واقع شده است. این مجموعه از سال ۱۳۷۲ تا کنون میزبان مسابقات بین‌المللی خلیج فارس بوده و گردشگران و مشتاقان می‌توانند لحظاتی خوش را با اسب سواری در این باشگاه سپری کنند.

باشگاه سوارکاری کلهر

آدرس باشگاه اسب سواری کلهر: میرمهنا، میدان المپیک
تلفن تماس باشگاه کلهر۰۹۱۸۳۵۹۱۹۶۱

باشگاه سوارکاری المپیک کیش

آدرس باشگاه اسب سواری المپیک کیش: منطقه شمالی جزیره کیش، جنب دهکده المپیک
تلفن تماس باشگاه المپیک کیش:۰۹۳۳۷۶۹۹۲۵۱

باشگاه اسب سواری کیش

آدرس باشگاه اسب سواری کیش: میدان هرمز، بلوار حریره
تلفن تماس باشگاه ۰۹۳۳۷۶۹۹۲۵۱

تم پارک سنتر کیش

یکی از مراکز تفریحی کیش که به تازگی در جزیره افتتاح شده، تم پارک سنتر کیش محسوب می‌شود. این مجموعه تفریحی با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع لقب بزرگ‌ترین تم پارک با خطای دید در خاورمیانه را از آن خود کرده است. تم پارک سنتر کیش سه قسمت مختلف دارد که در حال حاضر تنها فاز اول و دوم آن به بهره‌برداری رسیده که شما می توانید از طریق سایت کیش یاب، بلیط آن را با قیمت مناسب رزرو کنید.
قیمت بلیط تم پارک سنتر کیش: ۳۵۰ هزار تومان است
آدرس: جزیره کیش، میدان غروب، خیابان جهان، تم پارک سنتر کیش
شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۸۷۰۰۰
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت ۱۱ الی ساعت ۱۹

تفریحات غیر آبی کیش

گشت های دور جزیره کیش

تقریبا تمام تورهای جزیره کیش با گشت ارائه می شوند. در این گشت ها که به دو صورت با ون (مینی بوس) و اتوبوس دو طبقه هاپ آن هاپ آف ارائه می شود، از مهم ترین مراکز تاریخی و طبیعت گردی جزیره کیش بازدید می شود. در نوع جدید گشت جزیره که همان اتوبوس دو طبقه روباز هست پذیرایی و راهنمای صوتی نیز وجود دارد که جلوه تازه ای به گشت های دور جزیره کیش بخشیده است.
آدرس: نزدیک‌ترین ایستگاه به محل اقامتتان
قیمت بلیط مینی‌بوس یا ون: ۷۵,۰۰۰ تومان (برای کودکان زیر چهار سال رایگان است.) قیمت بلیط اتوبوس دو طبقه روباز هاپ‌آن هاپ‌آف: ۱۹۵,۵۰۰ تومان برای سانس صبح (ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰) و ۲۳۰,۰۰۰ تومان برای سانس عصر (ساعت ۱۵ تا ۱۹) در فروردین ۱۴۰۲ (برای کودکان زیر سه سال رایگان است.)

تله کابین کیش

یکی از جدیدترین آیتم های تفریحی کیش تله کابین آن است که بصورت ۶ کیلومتر نوار ساحلی از اسکله تفریحی کیش تا مجموعه بزرگ میکامال و بالعکس است. با توجه به اینکه طراحی این مجموعه را شرکت بزرگ پورشه دیزاین و سواروسکی انجام داده قطعا استفاده از آن در کنار ویوی خلیج همیشه فارس تجربه بی نظیری است.
آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا، مقابل هتل شایان، تله کابین میکامال
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

سفر به دور دنیا؛ آشنایی با ۱۴ کشور

مجموعه سفر به دور دنیای کیش یک سالن بسیار بزرگ است که اتاق‌های فراوانی را در خود جای داد. در این مجموعه شما می‌توانید شاهد یک سفر گروهی به ۱۴ کشور مختلف دنیا به همراه انواع خدمات معرفی، لیدر، آشنایی با آداب‌ورسوم هر کشور در کمتر از یک ساعت باشید. در هر اتاق از این سالن آیتم‌های سه بعدی مختلفی برای شبیه‌سازی کشورها تعبیه شده‌اند تا شما با مراجعه به هر اتاق حس و حال سفر به آن کشور را تجربه نمایید.
سفر به دور دنیای کیش یکی از بهترین و مهیج‌ترین تفریحات علمی و گردشگری در این جزیره به‌شمار می‌رود که به این فرصت را به شما می‌دهد تا علاوه‌بر این‌که یک روز عالی را در کنار خانواده سپری می‌کنید، می‌توانید اطلاعات جامعی را از ۱۴ کشور معروف جهان به‌دست آوردید. بازدید از مجموعه سفر به دور دنیای کیش در هر فصلی از سال امکان‌پذیر است؛ چراکه در این سالن از امکاناتی چون خنک‌کننده هوا استفاده شده است.
• فعالیت این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح الی ۷ شب
آدرس :جزیره کیش، بازار دیپلمات عربهای کیش طبقه۴
تلفن گویا : ۰۲۱-۲۴۵۵۷
تلفن پشتیبانی : ۰۲۱-۲۲۸۲۹۹۹۰الی ۴

منبع: سیری در ایران

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.