کلوب| استقلال پرستاره نمی‌شود

کلوب| استقلال پرستاره نمی‌شود

هر چند استقلال در فصل گذشته آنچنان هم تیم پر ستاره ای نبود که حضور یا عدم حضور بیش از یکی دو بازیکن بخواهد در نتیجه و ترکیب تیم تاثیر مستقیم و واضحی داشته باشد اما اینکه انتظار می‌رفت استقلال هر فصل نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشته باشد و اوضاع تیمی‌اش را بهتر کند اما متاسفانه اینطور نشد.

انگاری عده ای از بیرون نمی‌خواهند تا این تیم از بازیکن پر ستاره پر باشد، اینکه این تیم لااقل بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته اش را از دست ندهد و بتواند آنان را حفظ کند تا اینکه هم آن بازیکنان را از دست بدهد و هم از جذب جانشینان مناسب برای آنان ناتوان بماند.

استقلال هر فصل حسرت از دست دادن مهره های تاثیرگذار فصل گذشته‌اش را می‌خورد و فصل را به امید اینکه بتواند همچنان در کورس قهرمانی رقابت کند آغاز می‌کند و پشت سر می‌گذارد اما همین نداشتن بازیکنان مورد نیاز، عدم بدنسازی به موقع و نداشتن یک پیش فصل مناسب و… باعث می‌شود که هفته های پایانی به یکباره از رقابت خارج شود.

داستان استقلال یک دهه است که اینگونه پیش می‌رود و قرار نیست که اتفاق تازه و امید بخشی برای آن رخ دهد، استقلال همچنان از جذب بازیکنان پر ستاره محروم است و توانایی حفظ بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته اش را هم از خود سلب شده می‌بیند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.