جمع آوری ۲۲ میلیارد ریال زکات در منطقه یک ساری

 جمع آوری ۲۲ میلیارد ریال زکات در منطقه یک ساری

غلامرضا پارساراد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که زکات موجب کاهش شکاف بین فقیر و غنی می‌شود و با پرداخت زکات می‌توان به محرومان جامعه خدمت رسانی کرد، وی با اشاره به فعالیت ۴۵ شورای زکات در روستاهای منطقه یک ساری، میزان زکات جمع آوری شده در ۴ ماهه سال ۱۴۰۲ این شهرستان را بیش از ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: زکات جمع آوری شده صرف تأمین جهیزیه، درمان، مسکن و معیشت در بین مددجویان کمیته امداد شهرستان شده است.

پارساراد بیان داشت: مبالغ پرداختی از بابت زکات کشاورزان برای رفع نیازهای محرومان و نیازمندان و همچنین اجرای پروژه‌ای عمرانی روستا در همان منطقه هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: این مهم نسبت به تحقق برنامه‌های پیش بینی شده به صورت چشمگیری رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری ضمن قدردانی از خیرین و مودیان زکات عنوان کرد: ترویج و تبلیغ زکات سبب ریشه کنی فقر و محرومیت در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی زکات وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود ادامه داد: مردم در هر جایگاهی که هستند باید برای احیای این فریضه الهی تلاش و تبلیغ کنند.

پارساراد با تقدیر از همراهی خیران و شوراهای زکات گفت: شش هزار و ۴۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد که از خدمات این نهاد بهره مند می‌باشند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.