بیش ازهزار پرونده حوزه کالا وخدمات در چهارمحال وبختیاری مختومه شد

بیش ازهزار پرونده حوزه کالا وخدمات در چهارمحال وبختیاری مختومه شد

سعید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آمار عملکرد شعب رسیدگی بدوی تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه تعزیرات در چهار ماهه اول سال و در سه حوزه انجام می‌شود.

وی افزود: حوزه اول مربوط به کالا و خدمات است که در همین راستا یک هزار و ۶۶۱ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری وارد و یک هزار و ۷۹۰ فقره با میزان محکومیت ۵۳۹ میلیارد و ۹۷۴ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۰۰ ریال رسیدگی و مختومه شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش قاچاق کالا و ارز ۴۵۴ فقره پرونده به شعب این اداره‌کل وارد شد و ۴۵۷ پرونده با محکومیت یک هزار و ۹۴ میلیارد و ۷۴۳ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۱۷۴ ریال رسیدگی و مختومه شد.

فلاح به رسیدگی به پرونده‌های حوزه بهداشت، دارو و درمان در چهارمحال و بختیاری اشاره و عنوان کرد: در همین خصوص ۳۲۹ فقره پرونده وارد و به ۳۴۶ فقره رسیدگی شد، محکومیت این پرونده‌ها ۱۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۴۵۰ ریال است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.