تبلت HTC A101 Plus Edition با تراشه Unisoc و باتری 7,000mAh معرفی شد

در جولای ۲۰۲۲ بود که تبلت HTC A101 برای عرضه در بازار هایی مانند آفریقای جنوبی و روسیه معرفی شد. پس از گذشت نزدیک به دو سال، هم‌اکنون شاهد رونمایی تبلت HTC A101 Plus Edition در کشور روسیه هستیم.

تبلت HTC A101 Plus Edition با نمایشگر LCD و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی معرفی شد

این تبلت جدید اچ تی سی دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۹۵ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. تراشه Unisoc T606 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز HTC A101 Plus Edition را بر عهده دارد. این چیپست دارای حداکثر فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی است. این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد. زیرا با وجود آنکه، این تبلت نسخه پلاس HTC A101 است، اما به تراشه‌ای ضعیف‌تر مجهز شده. HTC A101 از چیپست Unisoc T618 برخوردار بود.

HTC A101 Plus Edition

HTC A101 Plus Edition

اچ تی سی A101 Plus Edition دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. البته می‌توان حافظه داخلی این دستگاه را از طریق کارت microSD (تا ۲۵۶ گیگابایت) افزایش داد. این تبلت از باتری پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست خریداران خواهد رسید.

شاهد قرارگیری دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی تبلت HTC A101 Plus Edition هستیم. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به اسپیکر های چهارگانه، بازگشایی قفل دستگاه با تشخیص چهره، پشتیبانی از وای فای 802.11 دو بانده، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB Type-C و پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو اشاره کرد. وزن HTC A101 Plus Edition حدود ۵۰۰ گرم بوده و ابعاد آن ۲۵۶.۶ در ۱۶۸.۲ در ۷.۵ میلی‌متر است.

قیمت تبلت اچ تی سی A101 پلاس ادیشن معادل ۱۷۰ دلار است

مطابق با گزارش Gizmochina، تبلت اچ تی سی A101 پلاس ادیشن با قیمت ۱۵,۹۹۰ روبل (حدوداً معادل ۱۷۰ دلار) در بازار روسیه عرضه می‌شود. این تبلت در رنگ های خاکستری و نقره‌ای به دست کاربران خواهد رسید. در حال حاضر، نمی‌دانیم که این دستگاه در بازار جهانی هم عرضه می‌شود یا نه.

تبلت HTC A101 با صفحه نمایش ۱۰ اینچی و تراشه Unisoc T618معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت اقتصادی جدید HTC چیست؟

نوشته تبلت HTC A101 Plus Edition با تراشه Unisoc و باتری 7,000mAh معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.