چرا تفریحات دبی اینقدر جذاب و هیجان انگیز هستند؟

تفریحات دبی سرشار از هیجان و کاملا تکرار نشدنی هستند. هر گردشگری که به دبی سفر می‌کند، محال است تفریحات هیجانی مانند ترن هوایی، پارک آبی و مزرعه کشاورزی را امتحان نکند. اما به راستی تفریحات دبی چه چیزی دارد که می‌تواند تمام گردشگران را به سوی خود فرا خواند؟ بیایید با هم گوشه‌ای از تفریحات هیجانی و دلچسب دبی را بررسی کنیم!

پارک‌ها و استراحت‌گاه‌های دبی

پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی شامل سه پارک موضوعی، یک پارک آبی و یک شهربازی سرپوشیده است که تجربه‌ای کاملا هیجان انگیز را برایتان رقم می‌زند که هیچ کجا همانندش نیست. با رفتن به پارک‌ها و استراحت‌گاه‌های دبی می‌توانید بیش از ۱۰۰ سفر و جاذبه‌های سرگرم کننده داخلی و خارجی را در موشن گیت دبی، لگولند دبی و شهر رئال مادرید و گلکسی نئون ببینید.

  • موشن گیت: بزرگ‌ترین پارک موضوعی است که با الهام از سینمای هالیوود در دبی ساخته شده است. در این پارک میتوانید از بخش استودیوهای فیلم افسانه‌ای مانند تصاویر کلمبیا و استودیو انیمیشن دیدن کنید. در این استودیوها می‌توانید از نزدیک شخصیت‌هایی معروف چون اسمورف‌ها و شرک باشید. علاوه بر این می‌توانید در دبی سریع‌ترین ترن‌های هوایی تک ماشینی جهان را تجربه کنید. جالب است بدانید این ترن هوایی همان ترنی است که از فیلم اکشن جان ویک الهام گرفته شده و حالا تجربه آن به صورت واقعی برایتان فراهم است.
  • لگولند: لگولند دبی یکی دیگر از بخش‌های هیجان انگیز دبی است که در آن می‌توانید بیش از ۴۰ بازی لگو را به صورت خانوادگی تجربه کنید و حتی خود را برای آب بازی در پارک آبی لگولند آماده کنید. در این پارک خواهید توانست یک تجربه جالب از ترن هوایی با ارتفاع ۴۶۰ فوت را تجربه کنید.
  • پارک نئون گلکسی: حتی اگر بچه کوچک دارید و می‌خواهید تفریحات هیجانی دبی را امتحان کنید، پارک نئون گلکسی منتظر شماست. این پارک در واقع شهربازی سرپوشیده است که به جوانان را با یادگیری و سرگرمی به چالش می‌کشد. در پارک ماجراجویی می‌توانید بخش‌هایی مانند طناب‌زنی، گودال‌های توپ که بسیار نشاط آور هستند را ببینید.
  • ریورلند دبی: در نهایت با رفتن به ریورلند دبی که هر سه قسمت این پارک تفریحی جذاب را به یکدیگر متصل می‌کند، می‌توانید لز خوردن غذاهای بین‌المللی لذت ببرید و مناظر شگفت‌انگیز اطراف را مشاهده کنید. ریورلند به عنوان دروازه مرکزی پارک دبی عمل می‌کند و برای رفتن به قسمت‌های مختلف باید از این رودخانه عبور کنید که برای بازدید عموم باز و رایگان است. این پارک دارای ۱۵ بخش مختلف برای هیجان و خالی کردن انرژی است که محبوب‌ترین بخش آن پرش حداکثر ۴۰۰ نفر به صورت همزمان است. این پرش انرژی فوق‌العاده‌ای را به شما انتقال می‌دهد.

پارک و استراحت‌گاه تنها بخشی کوچک از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز دبی است که تجربه خواهید کرد. اگر بازهم عاشق تفریح و هیجان هستید، بیایید سری به دیگر جاهای دیدنی دبی بزنیم!

جاهای دیدنی دبی و ۱۰۰ البته هیجانی و دلچسب

همیشه ترن‌های هوایی چالشی بزرگ برای افراد محسوب می‌شود و افراد کمی هستند که نخواهند از پیچ‌ها و چرخش‌ها عبور کنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم بهترین ترن‌های هوایی دبی را محکم نگه دارید و خود را آماده یک سواری هیجان‌انگیز کنید.

  • قطار گلوله کاپیتول: قطار گلوله کاپیتول یکی از پرسرعت‌ترین ترن‌های هوایی دبی است که در آن وارد دنیای سرعت بالا با گرانش قوی خواهید شد. این ترن هوایی با الهام گرفته از فیلم سفر کنتیس، شما را به سوی یک سواری پر از ترشح آدرنالین سوق می‌دهد. همانطور که سوار ترن هوایی هستید از مسیری پر پیچ و خم به سمت کاپیتول ترسناک حرکت خواهید کرد و انتظار پیچ و خم‌های زیادی را خواهید داشت.
  • ترن هوایی تک خودرو: Hight roller سریع‌ترین ترن هوایی تک خودروی جهان است که در دبی وجود دارد. اگر شما هم جزء دسته افرادی هستید که دوست دارند، پا را فراتر گذاشته و رکورد سرعت خود را بشکنند، می‌توانید سوار این ترن شوید تا با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت مسیری ۵۰۰ متری را بپیمایید.
  • ترن هوایی جان ویک: این ترن هوایی که بر اساس سریال فوزا ساخته شده است، طرفداران زیادی دارد. چرا که با شتاب شروع به حرکت می‌کند و تجربه سواری ۴ بعدی با پرواز در مسیری ۳۱۰ متری را برایتان فراهم می‌کند.
  • ترن هوایی ماداگاسکار: ترن هوایی ماداگاسکار یکی از جالب‌ترین ترن‌های هوایی است که بر اساس فیلم ماداگاسکار طراحی شده است و اگر به شخصیت‌های این کارتون علاقه دارید می‌توانید سوار این ترن شوید و در تاریکی از چنگ زوسترها فرار کنید.
  • ترن هوایی کوستر طوفان: کوتر طوفان یکی دیگر از ترن‌های هوایی دبی است که در مرکز خرید دبی هیلز قرار دارد. با رفتن به این ترن می‌توانید تجربه دو دقیقه‌ای از پرتاپ عمودی، دو وارونگی، شیرجه عمودی و غوطه ور شدن در پیچ و خم‌ها را داشته باشید.

تجربه یک روز زندگی در مزرعه آن هم در دبی

همه ما معمولا عرق خاصی به کشاورزی و محصولات ارگانیک داریم. هر گاه در سفرهایمان به مزارع کشاورزی برخورد می‌کنیم سعی می‌کنیم سری به آن بزنیم و احساس آرامش را دور از دنیای صنعتی تجربه کنیم. امروزه دبی توانسته این حس را در مزرعه توریستی کشاورزی برای گردشگران فراهم کند. مزارع کشاورزی، مرکز تولید عسل و شهر پایدار بخش دیگری از تفریحات لذت‌بخش دبی هستند.

هزینه سفر به دبی با انجام تفریحات هیجانی چقدر می‌شود؟

با اینکه دبی تفریحات هیجان انگیز بسیاری دارد، همواره این سوال پا برجاست که هزینه سفر به دبی با انجام تفریحات هیجانی چقدر است؟ باید گفت هزینه سفر به دبی به المان‌ها و معیارهای زیادی از جمله تعداد روزهای اقامت، نوع پرواز، نوع هتل و نوع تفریحاتی که می‌خواهید انجام بدهید بستگی دارد. اما نگران نباشد، تفریحات آبی و هیجانی دبی هزینه کمی‌ می‌برد و کافی است یکی از ترن‌های دبی را برای بازی و تفریح انتخاب کنید و به همراه خانواده خاطراتی خوش را تجربه کنید.

منتشر شده توسط تریبون

نوشته چرا تفریحات دبی اینقدر جذاب و هیجان انگیز هستند؟ اولین بار در مجله سفر پدیدار شد.

منبع: مجله سفر

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.