دیدار «بردی‌محمداف» با رؤسای جمهور تاجیکستان و ازبکستان

دیدار «بردی‌محمداف» با رؤسای جمهور تاجیکستان و ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «سردار بردی‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان به صورت جداگانه با «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان و «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان دیدار و گفت‌و گو کرد.

در دیدار بردی‌محمداف با همتایان تاجیک و ازبک در خصوص مسائل مربوط به گسترش روابط دوجانبه سودمند در زمینه تعدادی از مسیرهای تعامل تبادل نظر وچندین موضوعات سیاست بین‌المللی و منطقه‌ای مورد علاقه طرفین بررسی شد.

سران دو کشور در بخش دیگر ابراز اطمینان کردند نشست آتی سه جانبه سران ترکمنستان، تاجیکستان و ازبکستان به توسعه مشارکت منطقه‌ای کمک خواهد کرد.

پیش از این رؤسای جمهور تاجیکستان و ترکمنستان به منظور شرکت در نشست سه جانبه سران کشورهای تاجیکستان ازبکستان و ازبکستان وارد عشق آباد شده‌اند. این مقامات همچنین به صورت جداگانه با «قربانقلی بردی‌محمداف» رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار کردند.

پایان پیام/ح

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.