صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک

صعود ناهید کیانی به جایگاه دوم جدیدترین رنکینگ المپیک – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدیدترین رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه می منتشر شد و ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی کشورمان با یک پله صعود به رتبه دوم رنکینگ وزن 57- کیلوگرم صعود کرد.

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

بر اساس این رنکینگ، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم با 231.75 امتیاز در جایگاه نهم ایستاده است. در این وزن سوگند شیری با کسب 131.10 امتیاز در رده سی‌ودوم قرار دارد و غزل سلطانی با کسب 101.47 امتیاز در جایگاه چهل‌وهفتم است. سعیده نصیری هم با پنج پله صعود و کسب 84.62 امتیاز در رتبه شصت‌ودوم قرار گرفت.

در وزن 57- کیلوگرم، ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی کشورمان با کسب مدال طلای تورنمنت آزاد صربستان با 426.43 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه دوم قرار گرفت.

ساغر مرادی در وزن 67- کیلوگرم با کسب 96.16 امتیاز در رتبه چهل‌وششم قرار دارد. ملیکا میرحسینی با کسب 93.09 و سیده نرگس میرنوراللهی با 93.84 امتیاز به ترتیب در جایگاه چهل‌وهفتم و چهل‌وهشتم قرار گرفته‌اند.

در وزن 67+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیل نیز با 63.14 امتیاز در رتبه پنجاه‌ویکم رنکینگ المپیکی قرار دارد.

در بخش مردان و در وزن 58- کیلوگرم، مهدی حاجی موسائی با جمع امتیازات 325.52 امتیاز و بدون تغییر در رتبه ششم قرار دارد. در همین وزن ابوالفضل زندی با کسب 215.37 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سیزدهم جهان قرار گرفت.

متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم با 200.40 امتیاز و یک پله صعود در رده شانزدهم ایستاده است. رضا کلهر با وجود دوری از میادین در جایگاه چهل‌وهشتم جهان قرار دارد.

در وزن 80- کیلوگرم، مهران برخورداری تکواندوکار المپیکی ایران با 248.75 امتیاز و بدون تغییر در جایگاه نهم قرار دارد و میرهاشم حسینی با کسب 131.25 امتیاز و یک پله صعود در رتبه بیست‌ویکم ایستاده است.

همچنین آرین سلیمی در وزن 80+ کیلوگرم با 175.56 امتیاز و بدون تغییر در رتبه بیست‌ویکم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.