رسانه دولت صدای دولت را درآورد! / خلجی: کار روزنامه ایران «قصور» بود

رسانه دولت صدای دولت را درآورد! / خلجی: کار روزنامه ایران «قصور» بود

اکوایران: در حالی که امروز روزنامه ایران (ایران ورزشی) در یک صفحه کامل به وزیر سابق ورزش حمله کرده و از نفوذ بذرپاش و جریان‌های قدرت در انتخابات سجادی پرده برداشته، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در توئیتی از خدمات سجادی تقدیر کرد و کار روزنامه رسمی دولت را «قصور» خواند.

رسانه دولت صدای دولت را درآورد! / خلجی: کار روزنامه ایران «قصور» بود

به گزارش اکوایران، سپهر خلجی – رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت – با انتشار رشته توئیتی در واکنش به حملات روزنامه ایران به حمید سجادی – وزیر سابق ورزش و جوانان – نوشت: «آقای دکتر سجادی وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می شوند که پیشرفت ورزش بانوان و کسب افتخارات گوناگون از برجستگی‌های کارنامه مسئولیت ایشان است.»

او همچنین نوشته است: «سانحه سقوط بالگرد و مشکلات جسمی عارض شده برای ایشان باعث محرومیت دولت از حضور ایشان شد. دعاگوی سلامتی ایشان هستیم و از خدمات ایشان در دولت بهره خواهیم گرفت. همکاران محترم در روزنامه ایران قصور صورت گرفته را جبران خواهند کرد.»

صبح امروز روزنامه ایران – ارگان رسمی مطبوعاتی دولت – با حملات بی‌سابقه به وزیر سابق ورزش، به صراحت اعتراف کرد که «برخی جریان‌های قدرت» در سکانداری سجادی نقش داشتند.

این روزنامه همچنین عملا موضوع استعفای سجادی به دلیل بیماری و مشکلات جسمی را رد کرده و ضمن توصیف او به عنوان «یکی از عجیب‌ترین وزیران ورزش و جوانان تاریخ ایران»، به «نمره منفی سجادی از مجلس، دولت و اهالی ورزش» اشاره کرده بود.

گل به خودی دولت با حمله به سجادی؛ رونمایی از نفوذ جریان‌های قدرت، یک نهاد خاص و بذرپاش در دولت

در همین رابطه:

  • گل به خودی دولت با حمله به سجادی؛ رونمایی از نفوذ جریان‌های قدرت، یک نهاد خاص و بذرپاش در دولت
  • خروج یک وزیر دیگر از کابینه رئیسی / سرپرست وزارت ورزش معرفی شد
  • گروسی به ایران می‌آید؟ / حمایت زارع‌پور از پیام‌رسان پرحاشیه

منبع: اکوایران

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.