افزایش 79 درصدی درآمد پنج پلتفرم برتر تجارت الکترونیک در ویتنام

به گزارش سیتنا، سه ماهه ابتدای سال جاری میلادی، درآمد کل پنج پلتفرم برتر تجارت الکترونیک ویتنام شامل Shopee, TikTok Shop, Lazada, Tiki و Sendo به بیش از 71 تریلیون دونگ ( بیش از 2.79 میلیارد دلار) رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 79 درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش وبسایت Metric، در سه ماه ابتدای سال جاری میلادی، بیش از 766 میلیون کالا بر روی این پلتفرم‌ها به فروش رفته است که نشان دهنده رشد 83 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

بیش از 511000 فروشگاه، سفارش فروش دریافت کرده‌اند. در این مدت، تعداد فروشندگان بر روی این پلتفرم‌ها نیز 9.22 درصد افزایش یافته است. فروش اقلام آرایشی و بهداشتی و لوازم منزل و لوازم مرتبط با مد زنانه بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

صنعت زیبایی، درآمدی بیش از 11.25 تریلیون دونگ معادل نزدیک به 450 میلیون دلار را کسب نموده است. نزدیک به 70 درصد فروش پنج پلتفرم تجارت الکترونیک ویتنام در شهرهای‌هانوی و هوشی‌مین کسب شده است.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.