شبکه فاضلاب شادگان تا پایان امسال تکمیل خواهد شد

شبکه فاضلاب شادگان تا پایان امسال تکمیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از، محمدرضا کرمی‌نژاد مدیرعامل آبفای خوزستان امروز در مراسم انعقاد قرارداد طرح فاصلاب شادگان میان شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بانک سپه اظهار کرد: دولت سیزدهم از همان روز اول، اهتمام ویژه‌ای به استان خوزستان به ویژه بخش آب و فاضلاب داشته به گونه‌ای که امروز یکی دیگر از گام‌های مهم زیرساختی برای تکمیل فاضلاب شادگان وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی افزود: روند اجرایی شبکه فاضلاب شهر خرمشهر از ابتدای دولت سیزدهم با سرعت خوبی در حال انجام است و اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تخصیص اعتبارات لازم، شبکه فاضلاب این شهرستان تکمیل می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شادگان کار شده است همچنین ۱۵ ایستگاه پمپاژ ساخته شده و یک تصفیه‌خانه را وارد مدار کردیم که پساب آن در صنعت فولاد قابل استفاده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: ۶۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهرستان به همراه ساخت سه ایستگاه پمپاژ شهید منتظری، صوفی‌آباد و مصیب باقی مانده که با تزریق اعتبار لازم، تکمیل خواهد شد.

وی به تکمیل شبکه فاضلاب شادگان تا آخر امسال اشاره کرد و افزود: تا پایان سال آینده نیز بازسازی ۱۵ ایستگاه‌ پمپاژ انجام و پروژه فاضلاب شادگان به عنوان اولین شهر استان به صورت کامل عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اختیارات کافی به آبفا داده شد تا از تمام ظرفیت‌های استان مثل تملک دارایی‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی ارگان ها در جهت رفع مشکلات فاضلاب نقاط مختلف استان استفاده شود.

مدیرعامل آبفای خوزستان به طرح‌های فاضلاب شهرهای استان با استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ اشاره کرد و گفت: استان خوزستان به لحاظ استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: تاکنون تکمیل طرح فاضلاب شهرهای خرمشهر، آبادان و شادگان در مرحله اجرا قرار گرفته و هفته آینده فاضلاب مسجدسلیمان را در دستور کار داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.