ترامپ تهدید کرد: اگر پاپیچ من بشوید، من هم به دنبالتان خواهم بود!

ترامپ تهدید کرد: اگر پاپیچ من بشوید، من هم به دنبالتان خواهم بود!

اکوایران: دادستان‌های ایالات متحده پست منتشر شده از سوی دونالد ترامپ در شبکه‌های مجازی را تهدیدکننده در نظر گرفته‌اند.

ترامپ تهدید کرد: اگر پاپیچ من بشوید، من هم به دنبالتان خواهم بود!

به گزارش اکوایران، باری دیگر دونالد ترامپ دردسری جدید برای ایالات متحده ایجاد کرده است. پست جنجالی او در فضای مجازی باعث نگرانی‌های جدیدی شده که آن را تهدیدی برای روند عادلانه دادگاه‌های او می‌دانند. در همین راستا دونالد ترامپ با رد تمامی اتهامات، این سیاست‌ها را در جهت منع وی برای حضورش در کمپین انتخاباتی 2024 می‌داند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، بعدازظهر جمعه، رئیس جمهور سابق آمریکا، یک روز پس از اعتراف به بی‌گناهی در مورد اتهاماتی مبنی بر سازماندهی یک توطئه جنایتکارانه برای جبران شکست خود در انتخابات 2020، در شبکه اجتماعی تروث سوشال، نوشت: «اگر پاپیچ من بشوید، من هم به دنبالتان خواهم بود»!

دفتر جک اسمیت، بازرس ویژه این پرونده در دادگاه فدرال واشنگتن، اعلام کرد که پست ترامپ این نگرانی را ایجاد می‌کند که او ممکن است به طور علنی مطالب محرمانه مانند رونوشت‌های هیئت منصفه که از دادستان‌ها به دست آمده را افشا کند. بر اساس فرآیند دادرسی، دادستان ها موظفند شواهدی علیه متهمان ارائه دهند تا بتوانند دفاعیات خود را آماده کنند. دادستان ها با اشاره به اینکه ترامپ سابقه حمله به قضات، وکلا و شهود در پرونده های دیگر علیه خود را دارد، نوشتند: «این می تواند تأثیر مخربی بر شهود یا اجرای عادلانه عدالت در این پرونده بگذارد».

ترامپ در جلسه محاکمه خود در روز پنجشنبه سوگند یاد کرد که شاهدان را نترساند و بدون حضور مشاور حقوقی با آنها ارتباط برقرار نکند. پرونده دادستانی او از تانیا چوتکان قاضی منطقه ای ایالات متحده خواسته است تا با صدور حکمی حمایتی ترامپ و وکلای او را از به اشتراک گذاشتن هرگونه مطالب با افراد غیرمجاز منع کند. دستورات حفاظتی در پرونده‌های مربوط به اسناد محرمانه واضح است، اما دادستان‌ها گفتند که با توجه به اظهارات ترامپ در رسانه‌های اجتماعی، محدود کردن انتشار عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سخنگوی ترامپ با صدور بیانیه‌ای از پست منتشر شده رئیس جمهور سابق در شبکه های اجتماعی دفاع کرد. در این بیانیه آمده است: در این پست، حقیقت گفته شده، در پاسخ به گروه‌های ذی‌نفع ویژه غیرصادق، دوستدار چین و در ظاهر جمهوری‌خواه و کمیته اقدامات سیاسی(PAC) بوده است.

ترامپ همچنین در دو پرونده جنایی دیگر خود را بی‌گناه دانسته است. او با اتهامات فدرال در میامی به اتهام حفظ اسناد طبقه بندی شده پس از ترک مقام و ممانعت از اجرای عدالت، و اتهامات ایالتی در منهتن به اتهام جعل سوابق تجاری برای مخفی کردن پرداخت پول های پنهان برای روابط نامشروعش داشته است. او با چهارمین کیفرخواست احتمالی در جورجیا مواجه است، جایی که دادستان‌های آتلانتا در حال بررسی تلاش‌های او برای لغو نتایج انتخابات در آنجا هستند. ترامپ همه تحقیقات را به عنوان بخشی از یک شکار سیاسی به تصویر کشیده است که قصد دارد مانع کمپین انتخاباتی او در سال 2024 شود.

در همین رابطه:

  • اولین واکنش آمریکا به ادعای انتقال دلار با کامیون به ایران
  • سایه عزرائیل بر فراز رهبران قدرتمند آمریکا
  • تاثیر معکوس پرونده سازی برای رئیس‌جمهور سابق؛ ترامپ مقتدرانه بازگشته؟

منبع: اکوایران

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.