سریعترین شناگر تاریخ ایران: تا حالا به پناهنده شدن فکر نکردم / بدون منت و دلی برای ایران بازی می‌کنم +فیلم


سامیار عبدلی عضو تیم ملی شنای کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در خصوص ثبت رکورد خود گفت: در هفته گذشته توانستم در ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد رکورد ملی جدیدی را شنا کنم.

وی از شرایط خود در آلمان گفت: خداراشکر شرایط خوب است و با مربی با تجربه‌ای که در اروپا مدال دارد تمرین می‌کنم و در کل در تیم معتبری هستم که در آلمان هفتم است.

عبدلی در خصوص کسب سهمیه المپیک برای تیم ملی گفت: کسب سهمیه المپیک کمی دور از انتظار است، اما ناامید نیستیم و نسبت به ادوار گذشته رکورد‌های ورودی کاهش چشمگیری داشته و بسیار سخت‌تر شده به طوری که بسیاری از کشور‌ها برای کسب سهمیه دچار مشکل شدند، ما تلاش می‌کنیم تا در مسابقه آخر که در ایتالیا برگزار می‌شود کسب سهمیه کنیم.

عضو تیم ملی شنای کشور درباره آینده ادامه داد: سعی می‌کنم همیشه خودم را با خودم مقایسه کنم و همیشه در مسابقات تلاش می‌کنم از خودم بهتر باشم، با این روش بهتر پیشرفت می‌کنم.

عبدلی در پاسخ به این سوال که در گذشته بسیاری از ورزشکاران پناهنده شده اند، آیا او به این موضوع فکر کرده است یا خیر گفت: خیر تا به حال به همچین موضوعی فکر نکردم، شنا برای تیم ملی کشور آرزویی بود که از بچگی داشته ام و برای ایران بازی کردنم بدون هیچ منتی و دلی بوده است.

شناگر تیم ملی ایران درباره انتظاراتش از مسئولین اظهار کرد: واقعا انتظار حمایت بیشتری داریم، زیرا که شنا قرارداد‌های ناچیزی در سراسر دنیا اعم از ایران و آلمان و… دارد و هزینه‌های زیادی در این رشته ردوبدل نمی‌شودۀ، درحالی که این رشته هزینه‌های زیادی دارد و یک مسابقه ما حدود ۳۰۰ یورو و به پول ایران بالای ۲۵ میلیون تومان است که هزینه زیادی است و هرکسی شاید نتواند این هزینه را تامین کند که همه این هزینه‌ها به عهده خود شناگر است که نیاز به کمک مالی است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.