عیادت مهاجم آلومینیوم از ستاره سپاهان + عکس

میلاد ؛ عیادت مرتضی تبریزی از میلاد زکی‌پور بازیکن مصدوم سپاهان

مهاجم سابق آبی‌ها در کنار بازیکن مصدوم سپاهان حضور یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد زکی‌پور به دلیل آسیب دیدگی در دیدار اخیر سپاهان مقابل استقلال خوزستان و آسیب‌دیدگی جدی از ناحیه بینی، صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های اصفهان بستری شد تا پس از بیهوشی و جا انداختن، به شرایط جسمانی مطلوبی برگردد.

مدافع چپ سپاهان صبح امروز با جا انداختن بینی و پانسمانی که روی صورت او دیده می‌شود، از اتاق عمل خارج شد که مرتضی تبریزی، هم‌تیمی سابق او در استقلال در کنارش حضور یافت.

میلاد ؛ عیادت مرتضی تبریزی از میلاد زکی‌پور بازیکن مصدوم سپاهان
مرتضی تبریزی که حدود چهار ماه و نیم است به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی از میادین دور است و نمی‌تواند آلومینیوم را همراهی کند، امروز در کنار مدافع چپ مصدوم سپاهان حاضر شد.

تبریزی که شرایط خوبی در آلومینیوم داشت، امیدوار است هرچه زودتر شرایط بهتری پیدا کند و به میادین برگردد و میلاد زکی‌پور هم احتمالا از دیدار روز شنبه مقابل گل‌گهر سیرجان یا بازی آینده در جام حذفی برابر ملوان انزلی شرایط حضور در زمین را به دست می‌آورد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.