بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| نجات خانواده گرفتار در کویر و کشف خودروی سرقتی

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| نجات خانواده گرفتار در کویر و کشف خودروی سرقتی

خبرگزاری فارس-خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان اخبار نجات‌ خانواده گرفتار شده در کویر توسط پلیس، نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زیرکوه و سرقت خودرو در تهران کشف در شهرستان خوسف قرار می‌گیرید.

نجات پلیس خانواده گرفتار شده در کویر

سرهنگ محمدحسن اکبری اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانواده 3 نفره در کویر خوسف گرفتار شده و خودروی آنها در کویر داخل شن و ماسه کرده است و درخواست امدادرسانی دارند که بلافاصله مأموران انتظامی خوسف جهت امدادرسانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پلیس با توجه به تاریکی هوا و کویری بودن منطقه دست از تلاش خود برنداشته که در نهایت رد خودرو مفقود شده را پیدا کردند و پس از ردزنی موفق شدند خانواده گرفتار شده در کویر را که بر اثر بی‌آبی جانشان به خطر افتاده بود از مرگ حتمی نجات دهند.

اکبری با تأکید بر اینکه فلسفه وجودی پلیس خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است، تصریح کرد: شهروندان قبل از تردد در مناطق کویری باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند و در صورت عدم آشنایی با کویر بدون راه بلد وارد این مناطق نشوند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان زیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 5 نفر خرده فروش در این شهرستان خبر داد

سرهنگ هادی سلمانی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در شهرستان زیرکوه به اجرا درآمد.

وی بیان داشت: مأموران کلانتری 12 آبیز شهرستان زیرکوه با انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌های میدانی نقاط جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد پاتوق‌ها و مخفیگاه‌های متهمان شدند و در بازرسی از این محل‌ها 5 نفر خرده‌فروش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرقت خودرو در تهران کشف در شهرستان خوسف

جانشین انتظامی شهرستان خوسف از کشف یک سواری پژو پارس سرقتی از تهران و دستگیری سارق آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی بهمدی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان خوسف در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقیله، هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی این شهرستان یک سواری پژو پارس را که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: مأموران خودرو را متوقف و در استعلام و بررسی‌های به‌عمل آمده از سواری پژو پارس مشخص شد که خودرو در استان تهران شهر ملارد سرقت شده است که سریعا مأموران راننده آن را که همان سارق بود دستگیر کردند.

پایان پیام

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.