سمی زین: دوره وینس مکمن غیرقابل پیش‌بینی‌‌تر بود/ اخبار WWE

سمی زین عناوین مختلفی را در WWE به دست آورده که از جمله آنها می‌‌توان به کمربند NXT، کمربند تگ تیم و اکنون کمربند بین قاره‌ای اشاره کرد که با پیروزی برابر گونتر در رسلمنیا 40 به این مهم دست یافت. با این وجود، همچنان جای خالی یک قهرمانی جهان در کارنامه این ستاره کانادایی به چشم می‌خورد.

طرفداری | سمی زین در مصاحبه با Daily Mail توضیح داد که چرا به اعتقاد او در دوره ریاست وینس بر WWE به نسبت دوره تریپل اچ شانس بیشتری برای کسب قهرمانی جهان وجود داشت. به اعتقاد سمی ریشه این امر به استراتژی‌های بلند مدت و تصمیمات حساب شده تریپل اچ برمی‌گردد، در حالیکه مکمن به اعمال تغییرات ناگهانی، گاهی به فاصله چند ساعت تا شروع شو مشهور بود.

فکر می‌کنم وینس بنا به دلایل زیادی من را به چشم یک آدم بد نگاه می‌کرد. او بخش آزاردهنده شخصصیت من را دیده بود و سعی داشت کاراکترم را بر آن اساس بسازد. معتقدم به دلیل آن روش هفته به هفته‌ای که وینس در پیش گرفته بود، مسائل بسیار غیرقابل پیش‌بینی‌تر بودند. گاهی تاس شما جفت شش میامد و قهرمان جهان می‌شدید! اما هانتر بیشتر با دید بلند مدت کار می‌کند و اگر شما بخشی از این برنامه بلند مدت او نباشید، شانس خیلی کمی خواهید داشت که به چشم او بیایید.

در پایان سمی زین ابراز امیدواری کرد که روزی قهرمانی جهان WWE را به دست بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.