پیش‌نمایش مبارزه بوکس قرن؛ تایسون فیوری برابر اولکساندر اوسیک

تایسون فیوری و اولکساندر اوسیک برای کمربند آندیسپیوتد سنگین وزن مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

طرفداری | برای نخستین بار از سال 1999 دو بوکسور فرصت تبدیل شدن به قهرمان آندیسپیوتد سنگین وزن را به دست آورده‌اند. این دو رقیب شکست ناپذیر برای اولین بار در شهر ریاض عربستان سعودی برابر هم قرار خواهند گرفت. فیوری، بوکسور بریتانیایی اکنون قهرمانی کمربند سنگین وزن WBC را در اختیار دارد. از سوی دیگر اوسیک اوکراینی نیز همچنان شکستی را در کارنامه بوکس حرفه‌ای خود نداشته و در حالیکه قهرمانی آندیسپیوتد دسته سبک وزن را همچنان در اختیار دارد، به دسته سنگین وزن آمده است. این دو قرار بود در فوریه پارسال برابر هم قرار بگیرند که به دلیل مصدومیت فیوری چاره‌ای جز به تعویق انداختن این مسابقه باقی نماند. طی رویدادهای پیش از مبارزه این دو نیز تنش‌های زیادی را شاهد بودیم و در یک نشست رسانه‌ای در دوشنبه پدر فیوری با سر به صورت یکی از اعضای همراه اوسیک ضربه زد! زمان شروع مبارزه کی است؟

زمان شروع این مبارزه انتظار می‌رود که حوالی ساعت 1:30 بامداد یکشنبه 30 اردیبهشت (به وقت ایران) باشد. فیوری و اوسیک درباره این مبارزه چه گفتند؟

تایسون فیوری اظهار داشت که برای دستاوردهای اوسیک احترام قائل است، اما به استیج می‌رود تا خودش را به عنوان بهترین در جهان اثبات کند.

من بهترینم. من در برابر او تنها از بهترین بودنم دفاع خواهم کرد. بی دلیل نیست که دسته‌های وزنی مختلف داریم. وقتی سبک وزن‌‌ها به سراغ گنده‌ها بروند، معمولا از یک کمبود و فقدان برخوردار خواهند بود. شما شاید یک سنگین وزن معمولی را شکست دهید، اما برابر سنگین وزن‌های ممتاز شانسی ندارید چرا که فیزیک مهم است.

از سوی دیگر، اوسیک مدعی شد که به بازی‌های روانی فیوری توجه‌‌ای ندارد.

من سرحال، شاد و گرسنه هستم. برایم اهمیتی ندارد که تایسون این هفته چگونه خواهد بود، من آماده هستم. برای من 18 می مهم است و آنچه تایسون در کنفرانس خبری انجام می‌‌دهد، اهمیتی ندارد. اکنون به تایسون فیوری فکر نمی‌کنم. من مبارزات زیادی از او دیده‌ام، نمی‌دانم چطور برابر من بوکس خواهد کرد، اما وقتی به رینگ برویم معلوم خواهد شد.

الکساندر کراسیوک، از همراهان اوسیک اظهار داشت که او هیچ سلاح پنهانی برای این مبارزه ندارد.

سلاح او ذهن، قلب، تجربه و مهارت‌هایش در بوکس خواهد بود. مهمترین چیز درباره اوسیک که وجه تمایزش با فیوری نیز در همین نکته است، نظم اوست. این نقطه قوت و قوی‌ترین سلاح او به شمار می‌‌آید. آمار حرفه‌ای این دو چگونه است؟

الکساندر اوسیک سن: 37 قد: 1.90 تعداد کل مبارزات: 21 رکورد: 21 برد بدون شکست (14 پیروزی با ناک اوت)

تایسون فیوری سن: 35 قد: 2 متر تعداد کل مبارزات: 35 رکورد: 34 پیروزی و یک تساوی ( بدون ناک اوت)

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.