واحد یک بخار نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت

واحد یک بخار نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید ابوالقاسم محمدی مدیر نیروگاه بخار شرکت مدیریت تولید برق نکا با اظهار کرد: این واحد درپی ایجاد اشکال در پمپ تغذیه بویلر با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق کشور، به منظور بررسی و رفع اشکالات از مدار تولید خارج شد.

وی افزود: با توجه به گرمای بی سابقه هوا در کشور و نیاز شدید شبکه به برق، همکاران در شرایط محیطی بسیار گرم و رطوبت بالا فعالیت‌های تعمیراتی را به سرعت آغاز کردند و ضمن شستشوی موشل فیلتر کندانسور واحد، با بستن مسیرهای ورودی و خروجی پمپ مذکور را برای تعمیرات و رفع اشکال جدا کردند و با اتمام کار واحد یک بخار در کوتاه ترین زمان ممکن و پس از حدود ۲۶ ساعت تلاش مداوم به مدار تولید بازگشت.

مدیر نیروگاه بخار شرکت مدیریت تولید برق نکا عنوان کرد: نیروگاه شهید سلیمی نکا با ظرفیت نامی تولید ۲ هزار و ۲۱۴ مگاوات به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور، بیش از ۴ درصد برق کشور را تامین می‌کند.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.