پیش‌بینی‌های لازم برای پشتیبانی در انتخابات انجام شود

پیش‌بینی‌های لازم برای پشتیبانی در انتخابات انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر شامگاه امروز در نشست همفکری با فرمانداران استان اردبیل اظهار کرد: فرمانداران به‌عنوان نمایندگان دولت مکتبی، ارزشی و مردمی در شهرستان‌ها، باید با نگاه انقلابی در مباحث فرهنگی ورود کنند و به برپایی مرتب نمازهای جماعت در ادارات با حضور کارکنان، بحث امر به معروف و نهی از منکر و عمران و نوسازی نمازخانه‌های ادارات توجه کنند.

وی به نقش پشتیبانی حوزه معاونت منابع اشاره کرد و افزود: در این حوزه به لحاظ پشتیبانی تلاش می‌شود تا سایر حوزه‌ها اقدامات و وظایف خود را به پیش ببرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در سال انتخابات، لازم است فرمانداران با تسلط به موضوع پشتیبانی در قانون انتخابات، نسبت به احصای ظرفیت‌های پشتیبانی و نیازمندی‌های مربوط اقدام کرده و با تأمین این نیازمندی‌ها، برای ورود به انتخابات آمادگی داشته باشند.

سایت‌های خبری و سامانه‌های اطلاع‌رسانی فرمانداری‌ها فعال شود

دبیر فعال‌سازی سایت‌های خبری و سامانه‌های اطلاع‌رسانی فرمانداری‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم باید از عملکرد و اقدامات انجام‌گرفته مطلع شوند و برای این امر به‌روزرسانی سایت‌ها و ورود به بحث اطلاع‌رسانی ضروری است.

وی همچنین شناسایی اموال راکد و مازاد شهرستان‌ها را با توجه به ظرفیت قانونی ایجادشده برای اجرای پروژه‌های ضروری و تأمین نیازمندی‌های شهرستان‌ها مورد تأکید قرار داد و خواستار ورود فرمانداران به این بحث شد.

گفتنی است؛ در این نشست مدیران حوزه‌های زیرمجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، دبیر ستاد اقامه نماز استان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گزارشی از اقدامات خود را ارائه کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.