۵۰ درصد افزایش اعتبارات تملک‌دارایی در گنبدکاووس

۵۰ درصد افزایش اعتبارات تملک‌دارایی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حمیدگوگلانی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهارکرد:در سال گذشته مبلغ اعتبارات تملک‌دارایی شهرستان ۲۰۸ میلیارد تومان بود که با احتساب ۱۰ درصد افزایش، مبلغ ۲۲۸ میلیارد می‌شد اما با رایزنی‌های انجام شده با حدود ۵۰ درصد افزایش اعتبارات تملک‌دارایی امسال نسبت به سال گذشته،حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تصویب شد.

وی تصریح کرد:از این مبلغ ۷۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی،۱۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات حوزه نفت ویژه مناطق محروم،بیش از ۸۱ میلیارد تومان از محل قانون استفاده متوازن و بیش از هفت میلیارد تومان نیز از محل ۲۷ درصد ارزش افزوده با رویکرد ورزش روستایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد:توزیع و تخصیص اعتبارات تملک‌دارایی امسال به دستگاه‌های اجرایی برمبنا پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب و تخصیص اعتبارات خواهدبود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبارات تملک‌دارایی شهرستان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و حوزه اقتصادی استانداری تصویب شده احتمال تخصیص کامل آن بیشتر است.

گوگلانی گفت:برخی از پروژه‌های مهم شهرستان که در قالب هفته‌دولت، دهه‌فجر و یا مصوبه سفردوم رئیس جمهور به استان گلستان درنظر گرفته شده، منابع مالی آن از اعتبارات ملی تامین خواهدشد‌.

وی بیان کرد: اعتبارات تجهیزو تعمیر ساختمان‌های دستگاه‌های اجرایی از دو میلیارد تومان در گذشته به پنج میلیارد برای امسال در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.