بازدید مدیر کل ارشاد سیستان وبلوچستان از دفتر خبرگزاری مهر

بازدید مدیر کل ارشاد سیستان وبلوچستان از دفتر خبرگزاری مهر

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل و معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر عامل خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان و هیئت همراه به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری مهر در استان بازدید کردند.

خبرگزاری مهر سیستان و بلوچستان مطالبه گری را تداوم بخشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تأثیرگذاری مهمترین ویژگی اخبار خبرگزاری‌ها است خبرگزاری مهر در استان رویکرد مطالبه گری به خود گرفته و در مسیر احقاق حقوق مردم گام برمی دارد که بازتاب آن ملموس و قابل تقدیر است.

علیرضا سرگزی با اشاره به گزارش شهر سوخته که اخیراً در خبرگزاری مهر سیستان و بلوچستان منتشر شده، تاکید کرد، توسعه خوب است اما نباید ظرفیت‌ها به خاطر توسعه پایمال شوند و در این مسیر کار کارشناسی و مطالعاتی در دستور کار باید قرار گیرد.

وی با تاکید بر تداوم بخشی مطالبه گری در خبرگزاری مهر، خاطر نشان کرد: در کنار کار مطالبه گیری، کار کارشناسی و مطالعاتی را نیز اصحاب رسانه در دستور کار خود قرار دهند و به مسئولان راهکارهای علمی برای حل معضلات و مشکلات جامعه ارائه دهند.

وی در پایان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان، با تمام توان و در چارچوب قانون حمایت‌های لازم از مطالبه گیری به حق و منطبق بر قانون رسانه‌ها را انجام خواهد داد.

منبع: مهر