قرارداد ۱۱ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن اردبیل با پیمانکاران منعقد شد

قرارداد ۱۱ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن اردبیل با پیمانکاران منعقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارداد اجرای بیش از ۱۱هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با ۷ پیمانکار منعقد و بیش از هزار و ۱۰۰ واحد نیز اجرای فونداسیون انجام شده است.

وی افزود: بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و ملت به‌عنوان بانک‌های عامل پروژه احداث مسکن در محل ۵۰۵ هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل تعیین شده و هم اکنون در مرحله تشکیل پرونده و انعقاد قرارداد است.

مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات برابر مصوبه شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار برای احداث هر واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان و با نرخ سود تسهیلات بانکی ۱۸درصدی محاسبه می‌شود.

حیدری گفت: آماده سازی مجموعه ۵۰۵ هکتاری شهرک شهید سلیمانی اردبیل توسط کارگزار در حال اجرا بوده و با پیگیری های مستمر استاندار اردبیل و راه و شهرسازی استان ، زیر ساخت های این شهرک توسط شرکت های متولی ( آب ، برق ، گاز و مخابرات ) خدمات رسان در حال طراحی و برآورد عملیاتی بوده و اجرای تیرگذاری برق توسط شرکت توزیع برق استان آغاز گردیده است.

وی افزود: اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل به منظور حمایت از فاقدین مسکن به ویژه گروه های کم در آمد و تامین خانه و مسکن مناسب برای این عزیزان از مهمترین برنامه های این اداره کل است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.