آبشار رنگ چیست؟

آبشار رنگ چیست؟

آبشار رنگ در صنایع چوب، مبلمان، رنگ‌های پلیمری، رنگ خودرو و هر کارگاه و صنعتی که در آن از فرآیندهای رنگ‌کاری استفاده می‌کنند، کاربرد دارد. ازجمله مزیت‌های آبشار رنگ می‌توان به جمع‌آوری ذرات رنگ معلق در محیط اشاره کرد که علاوه بر جلوگیری از نشست دوباره غبار روی قطعات رنگ شده و افت کیفیت آن، موجب سلامت فردی و پاکیزگی محیطی نیز خواهد شد.

انواع آبشار رنگ

آبشارها دیوارهایی از مکش ایجاد می‌کنند که می‌توانند در مدل‌های مختلفی همچون آبشار دیوار خشک که دارای فیلترهای سلولزی-کاغذی است و آبشار مرطوب با فیلترهای آب، دارای مدل‌های یک پرده و سه پرده جهت بیشترین فیلتراسیون محیطی، تولید ‌گردند.

استعلام قیمت و خرید آبشار رنگ :

برای خرید آبشار رنگ می توانید به نمایشگاه دائمی نوین سرویس واقع در تهران، احمد آباد مستوفی، شهرک بهسازی صنایع چوب، سالن 18 مراجعه کنید تا از مشاوره رایگان کارشناس فروش بهره ببرید. همچنین جهت مشاوره و ارتباط با واحد فروش نوین سرویس می توانید با شماره زیر در تماس باشید: 02154164668 – 02154164680

دستگاه سی ان سی چوب :

دستگاه cnc چوب نوین سرویس (نویان) دارای ویژگی های بسیار ارزشمندی از نظر صنعتگران برجسته صنایع چوب ایران است. تعامل و همکاری با بزرگترین کمپانی های تولیدکننده cnc در شرق آسیا و اروپا ساختار بسیار متفاوتی را در این دستگاه ایجاد کرده است.

سرعت بسیار بالا تا 60 متر بر دقیقه، دقت میکرونی، عدم لرزش در سرعت‌های بالا، استفاده از آخرین تکنولوژی کلوزلوپ دلتا تایوان و کمپانی ویهانگ باعث شده که شما محصولاتی را با بالاترین کیفیت ماشین‌کاری و در عین حال در کمترین زمان ممکن تولید کنید.

خرید سی ان سی چوب

47879

اگر به دنبال خرید دستگاه سی ان سی چوب پر سرعت هستید! اگر به ساخت و تولید با تیراژ بالا و با حفظ دقت نیاز دارید! اگر به دنبال به روز کردن روند ساخت و تولید خود هستید!

اگر به فکر حضور در بازارهای جذاب تر و منعطف کردن تولیدات خود هستید احتمالاً به همین سی ان سی با ویژگی‌های فوق‌الذکر نیاز خواهید داشت.

قیمت دستگاه سی ان سی

جهت اطلاع قیمت دستگاه سی ان سی به شما پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش نوین سرویس تماس حاصل نمایید تا از قیمت این دستگاه بطور کامل مطلع شوید.

آموزش اپراتور برای استفاده درست از دستگاه سی ان سی، تأمین قطعات و خدمات پشتیبانی یک محصول از دیگر مواردی است که قبل از خرید CNC باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت نوین سرویس دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

آموزش اپراتور در محل کارگاه مشتری و توسط کارشناسان فنی مجرب شرکت نوین سرویس و به صورت حضوری انجام می‌پذیرد که این آموزش ها تا حصول اطمینان از فراگیری مشتری نسبت به عملکرد این ماشین در زمان استاندارد ادامه خواهد داشت.

خرید اقساطی ماشین آلات صنعت چوب

در صنعت چوب، استفاده از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی امری ضروری برای تولید و فرآوری محصولات چوبی هستند. اما برای بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک، هزینه خرید این ماشین آلات ممکن است چالش برانگیز باشد. در چنین مواقعی، خرید اقساطی ماشین آلات صنعت چوب به عنوان یک راه حل می‌تواند در دسترسی به این تجهیزات کمک کند.

مزایای خرید اقساطی ماشین آلات صنعت چوب

  • امکان دسترسی آسان به ماشین آلات
  • کاهش هزینه های اولیه
  • افزایش قدرت خرید

Picture5

خرید اقساطی دورکن

خرید دورکن اقساطی یک راه کار مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که به دنبال بهبود تجهیزات و ارتقای عملکرد خود هستند. این روش به شما امکان می‌دهد که با کاهش هزینه‌های اولیه و پرداخت اقساط منظم، به دورکن مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

معرفی شرکت نوین سرویس

از مهم‌ترین مزیت‌های نوین سرویس، تولید ماشین آلات صنعتی همگام با تکنولوژی جهانی، ضمانت تمامی ماشین‌آلات و قطعات و مواد اولیه، تضمین قیمت منصفانه و گارانتی اختصاصی ویژه و همچنین تیم خدمات پس از فروش (متشکل از ۶۰ کارشناس فنی) است که این شرکت را به یکی از معتبرترین شرکت های فعال در عرصه صنعت چوب تبدیل کرده است.

شماره تماس ارتباط با نوین سرویس : 02154164600 – 02154164630

پایان رپرتاژ آگهیمنبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.