بنیاد مستضعفان به آبادانی کردستان توجه ویژه دارد

بنیاد مستضعفان به آبادانی کردستان توجه ویژه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح چهارشنبه شب در شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مردم دیگر به سخنرانی و حرف‌ها اعتماد ندارند بلکه نیاز به کار دارند.

وی افزود: کردستان آباد و توسعه‌یافته تلاش بیشتری می‌خواهد و در این خصوص تعارف نداریم و نباید وقت خود را با تعارفات هدر بدهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: اکنون که امنیت پایدار در کردستان برقرار است باید به فکر امنیت اقتصادی و معیشتی باشیم.

فتاح افزود: مردم باید خروجی این تلاش‌ها را ببینند و در زندگی خود احساس کنند.

وی اعلام کرد: بنیاد مستضعفان در هر استان یک منطقه محروم را به عنوان پایلوت می‌پذیرد اما جدای از سروآباد، شهرستان مریوان هم به عنوان پایلوت و منطقه هدف خدمات بنیاد را قبول کردیم.

فتاح اظهار داشت: بیجار هم به عنوان یک منطقه ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت و برای رفع مشکلات و توسعه آن برنامه خواهیم داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: ۲۰ هزار واحد مسکن محرومین را در کل کشور احداث می‌کنیم که سهم استان کردستان از این تعداد، یک هزار و ۴۳۰ واحد است.

فتاح اظهار داشت: اگر هزار و ۴۳۰ واحد مسکن محرومین در کردستان به سرعت احداث شود این سهمیه را افزایش خواهیم داد.

وی افزود: برای اتمام کارها و برنامه‌های زیرساختی و توسعه‌ای در سروآباد ۱۲ میلیارد تومان اعلام نیاز شده که پرداخت خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: در ۸ ماهه باقی‌مانده از سال ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای مریوان در نظر گرفته‌ایم که اگر این رقم کارسازی و جذب شود بنیاد مستضعفان این رقم را افزایش خواهد داد و محدودیتی در این خصوص نداریم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از منابع بنیاد از طریق بانک سینا به مردم استان پرداخت خواهیم کرد و ۸ میلیارد تومان نیز برای آزادی ۲۶۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان اختصاص می‌دهیم.

فتاح از افزایش توزیع بسته‌های حمایتی در کردستان خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هم اختصاص خواهیم داد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.