توقیف 1022 دستگاه خودروی شوتی

1022 دستگاه خودروی شوتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در طرح جمع‌آوری و توقیف 1022 دستگاه خودروی شوتی، ۸۲۸ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق ممنوعه، مجاز، مشروط، سوخت، دخانی، گمرکی و… کشف شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودرو‌های شوتی در کشور گفت: خودرو‌های شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند، در حوزه ترافیکی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند و با اقدامات مجرمانه‌شان جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

این مقام انتظامی افزود: این طرح با محوریت پلیس‌های امنیت اقتصادی سراسر کشور در مبادی ورودی و خروجی، محل‌های دپو، محور‌های مواصلاتی و… به‌مدت ۷۲ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در اجرای این طرح در مجموع ۸۲۸ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق ممنوعه، مجاز، مشروط، سوخت، دخانی، گمرکی و… کشف شد.

رحیمی افزود: در این طرح ۱۰۲۲ دستگاه انواع خودروی شوتی توقیف شد و یک‌هزار و ۶۴۳ نفر دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع: تسنیم

مطالعه بیشتر: اکبر طبری به زندان اوین بازگردانده شد مطالعه بیشتر: کدام بازنشسته‌ها جذب آموزش و پرورش می‌شوند؟منبع: تجارت‌نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.