کُشته شده ناآرامی‌های دهدشت در درگیری حضور نداشته و شهید است

کُشته شده ناآرامی‌های دهدشت در درگیری حضور نداشته و شهید است

"سیدجواد هاشمی مهر" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: براساس شواهد و مُستندات موجود، "مهرداد بهنام اصل" یکی از کُشته شدگان اعتراضات و ناآرامی‌های شب سی و یکم شهریورماه سال گذشته، بیگناه کشته شده که به همین دلیل عنوان شهادت به وی داده شد.

وی با بیان اینکه در روز سیزدهم مردادماه امسال نیز حُکم شهادت شان با حضور اینجانب و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی تقدیم خانواده وی شد، اظهار داشت: در ناآرامی‌های شهریورماه سال گذشته دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه 2 نفر کشته، تعدادی بازداشت و به برخی از اماکن دولتی خسارت وارد شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم پیشتر تاکیدکرد که یکی از کُشته شدگان اعتراضات در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه که در روز اول اعتراضات متاسفانه کُشته شد، بی‌گناه بود.

"سردار پاسدار حمید خرمدل" در نشستی با اصحاب رسانه در محل ساختمان شهید سلیمانیِ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان نشست تبیینی در روز بیست و نهم آذرماه سال گذشته، با اشاره به اعتراضات رخ داده در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در روز اول اعتراضات و کُشته شدن 2 نفر در آن اعتراضات، اظهار داشت: یکی از این افراد کاملاً بی‌گناه بود و در درگیری حضور نداشته است.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.