نامزد کریستیانو رونالدو با ثروت ۱۰میلیون دلاری‌اش دستاوردهای بزرگ خود را جشن می‌گیرد/ لو رفتن خبر ساخت فصل سوم مستند «من جورجینا هستم»

نامزد کریستیانو رونالدو با ثروت ۱۰میلیون دلاری‌اش دستاوردهای بزرگ خود را جشن می‌گیرد/ لو رفتن خبر ساخت فصل سوم مستند «من جورجینا هستم»

در دنیای ورزش و تجملات، تعداد کمی از زوج‌ها مانند کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس در کانون توجهات قرار دارند. این زوج قدرتمند با مسیر خاص زندگی‌شان و دستاوردهای چشمگیر خود قلب میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان تسخیر کرده‌اند. در این میان اتفاقات زیادی در زندگی این زوج رخ داده است. در حالی که رونالدو برای فصل جدیدش با النصر آماده می‌شود، جورجینا هرروز در کارهایش موفق‌تر می‌شود.

رونالدو و جورجینا پس از گذراندن تعطیلاتی کوتاه با فرزندانشان، به سرعت به کار و تجارت خود بازگشتند. رونالدو همچنان در زمین فوتبال بازی می‌کند و جورجینا در کمپین‌های بازاریابی بزرگی شرکت می‌کند. او اخیرا به خاطر حضور در کمپین‌های تبلیغاتی متعددی مورد توجه قرار گرفته است. رودریگس ۲۹ ساله چندین عکس از این کمپین‌های تبلیغاتی که در شهرهای مختلف مانند مادرید، پاریس، نیویورک، میلان و ریاض اجرا شد را به اشتراک گذاشت. او در استوری اینستاگرامش غرور و خوشحالی بی حد و مرز خود را ابراز کرد و نوشت: «من چقدر به خودم افتخار می‌کنم. خدایا سپاسگزارم.»

در واقع، این یک نقطه عطف در حرفه ۱۰ میلیون دلاری رودریگس است. شاید بتوانیم نگاهی دقیق‌تر به آخرین دستاوردهای او در مستندش به نام «من جورجینا هستم» بیاندازیم، که فصل سوم آن در حال ساخت است. این جزئیات به اشتباه توسط قهرمان نمایش فاش شد.

همه طرفداران «من جورجینا هستم» مشتاقانه در انتظار فصل سوم سریال فوق‌العاده محبوب نتفلیکس که دو فصل موفق را پشت سر گذاشته، هستند. تصویری که جورجینا از فرزندانش در اینستاگرام منتشر کرد منجر به فاش شدن ساخت فصل سوم مستند او شد. این جزئیات توسط لیلیانا کامپوس در برنامه تلویزیونی پرتغال شکار شد. کامپوس تیم نتفلیکس را با دوربین‌هایشان در آینه دید و این موضوع را در برنامه اعلام کرد.

این مطالب را هم بخوانید:

  • ستاره‌هایی که بُت فوتبالی‌شان رونالدو است/ از فوق‌ستاره‌های این روزها تا شماره ۷ جدید رئال‌مادرید
  • همسایه‌ها از دست رونالدو شاکی شدند؛ او مثل فرعون است!/ ویدیویی از خانه جدید رونالدو که به بیمارستان تشبیه شده را ببینید
  • ۳ راز تناسب اندام جورجینا فاش شد/ برنامه غذایی یک روز رونالدو و نامزدش چیست؟
  • تصویری از مجموعه چشمگیر کیف‌های دستی جورجینا رودریگس؛ من ۱۵۰ کیف دارم!/ قیمت گران‌ترین کیف او چند است؟
  • تصاویر زندگی پر فراز و نشیب جورجینا رودریگس نامزد رونالدو

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.