۶۰ درصد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین محقق شده است

۶۰ درصد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین محقق شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید رحمانی با بیان اینکه ۶۰ درصد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین محقق شده است اظهار کرد: تعهد اشتغال سازمان جهاد کشاورزی در سال جاری ۳ هزار و ۱۰۰ نفر بوده که تاکنون برای یک هزار و ۸۶۸ نفر اشتغالزایی شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین اشتغال محقق شده مربوط به شهرستان تاکستان با ۶۱۲ نفر و سپس به ترتیب شهرستان‌های بویین زهرا با ۴۰۹ نفر، قزوین با ۳۲۷ نفر، آبیک با ۲۴۲ نفر، البرز ۱۷۹ نفر و آوج ۹۹ نفر بوده است.

رحمانی افزود: آمار اشتغالزایی بر اساس ثبت موارد در سامانه رصد ملی اشتغال جمع آوری شده و ثبت این مقادیر همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برای رسیدن به رشد تولید ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی است که تلاش شده بهره برداران از تمامی امکانات مادی و معنوی برخوردار شوند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: ظرفیت ایجاد اشتغال پایدار و مولد براساس الگوهای در زیربخش‌های کشاورزی در مقایسه با سایر بخش‌های اقتصادی بر مبنای کشش اشتغال نسبت به سطح زیرکشت، رشد ارزش‌افزوده، افزایش تولید و با انباشت سرمایه پایین همراه است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.