حمل کالا در استان بوشهر ۱۴ درصد افزایش یافت

حمل کالا در استان بوشهر ۱۴ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شهابی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری سه میلیون و ۲۴۱ هزار تن کالا در استان بوشهر جابجا شده که معادل ۲۰۵ هزار سفر است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در خصوص میزان تغییرات جابجایی کالا در استان بوشهر نسبت به زمان مشابه پارسال خاطرنشان کرد: جابجایی کالا در استان از نظر وزنی ۱۴ درصد و از نظر سفر ۱۱ درصد رشد داشته است که نوید رونق بیشتر فعالیت‌های این بخش را می‌دهد.

وی عمده ترین کالای حمل شده را محصولات شیمیایی (۵۰ درصد)، سیمان (۱۶ درصد) و محصولات کشاورزی (۱۲ درصد) ذکر کرد و افزود: بیشترین جابجایی کالا از شهرستان‌های عسلویه، بوشهر و دشتستان بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: بیشترین مقصد جابجایی کالاهای استان نیز استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان و فارس می‌باشد. شهابی تعداد شرکت‌های حمل بار دارای پروانه فعالیت در استان را ۱۶۰ شرکت برشمرد و ادامه داد: سه هزار و ۳۰۰ راننده در بخش کالا آماده خدمات رسانی هستند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.