آموزش زبان هلندی از پایه تا پیشرفته و قبولی آزمون سفارت

آموزش زبان هلندی از پایه تا پیشرفته و قبولی آزمون سفارت

پیدا کردن اساتید مجرب برای آموزش زبان هلندی یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند به این کشور مهاجرت کنند. بد نیست بدانید که زبان هلندی زبان مادری بیش از 25 میلیون نفر در جهان است و افرادی که می‌خواهند به این کشور سفر کنند لاجرم باید برای آموختن آن اقدام کنند. احتمالا یافتن کلاس‌های آموزشی برای این زبان به مانند زبان انگلیسی راحت نیست، چراکه تعداد آموزشگاه‌های آن به نسبت زبان انگلیسی بسیار کمتر است و از همین رو پیدا کردن اساتید مجرب آن نیز می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

افرادی که می‌خواهند در آزمون سفارت نمره قبولی کسب کنند باید زمانی را برای آموختن زبان هلندی اختصاص دهند. هلند و بلژیک هر دو دارای همین زبان هستند که به عنوان کشورهای صنعتی اروپا شناخته می‌شوند و سهم بزرگی از مهاجرین ایرانی را نیز به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه این نوشتار به معرفی آموزشگاه خوب برای آموختن این زبان و همچنین کاربرد آن اشاره خواهیم کرد:

یادگیری زبان هلندی چه کاربردی دارد؟

شاید با وجود اهمیت آموختن زبان انگلیسی و کاربرد آن در اکثر کشورهای دنیا این سوال برای شما مطرح شود که اساسا آموختن زبان هلندی چه سودی دارد؟

خوب است بدانید که زبان هلندی زبان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای صنعتی است که با آموختن آن می‌توانید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. بنابراین اگر از سرمایه‌گذاران و بازرگانان ایرانی هستید و می‌خواهید به این کشور صنعتی برای کار تجاری سفر کنید آموزش زبان هلندی می‌تواند کمک شایان توجهی در پیشرفت شما داشته باشد.

اگر هدف شما از سفر به این کشور مهاجرت تحصیلی باشد نیز باید به زبان هلندی مسلط باشید. گفتنی است که هلند و بلژیک دارای بهترین دانشگاه‌ها در سطح اروپا هستند.

آزمون زبان هلندی

اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید و می‌خواهید در دوره و آزمون‌های زبان هلندی شرکت کنید باید بعد از آموختن این زبان در آزمون (Staatexamens NT2) شرکت کنید. این آزمون که توسط سازمان DUO – IB Groep برگزار می‌شود به مانند دیگر زبان‌ها روی 4 مهارت اصلی زبان تاکید دارد. بد نیست بدانید که نمره‌دهی در این زمان بین 100 تا 900 بوده که برای قبولی باید حداقل نمره 500 را کسب کنید. برای اینکه بتوانید در این آزمون قبول شوید می‌توانید در دوره‌های آمادگی آزمون شرکت کنید.

برای شرکت در این دوره ها باید به آموزشگاه‌هایی که این زبان را آموزش می‌دهند مراجعه کنید. یکی از این موسسات آموزشگاه زبان پادرا است که در چارت آموزشی خود زبان هلندی را نیز توسط اساتید مجرب و باتجربه آموزش می‌دهد. شما می‌توانید از کلاس‌های آنلاین و حضوری آموزشگاه زبان پادرا بهره‌مند شوید.

Picture12

آمادگی برای آزمون سفارت هلند

اغلب افرادی که برای آموزش زبان هلندی اقدام می‌کنند قصد مهاجرت به این کشور را دارند. این افراد باید قبل از ورد به این کشور در یک آزمون زبان هلندی شرکت کنند که سقف نمرات آن 215 است. گفتنی است که افرادی که نمره بالای 180 را در این آزمون کسب کنند، نیازمند به گذراندن دوره Inburgerings cursus و nburgeringstoetsI نخواهند بود. بنابراین طبیعی است که زمان گذاشتن و شرکت در کلاس‌های آموزش زبان هلندی می‌تواند بسیار به نفع شما باشد.

آموزش آنلاین زبان هلندی

اگر پیگیر آموختن زبان دوم باشید احتمال با برگزاری دوره‌های آنلاین آموزش زبان مواجه شده‌اید. این شیوه که یکی از رایج‌ترین شیوه‌های آموزشی است توانسته برای بسیاری از افراد از جمله افرادی که فرصت شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارد، بسیار مفید فایده باشد. برای اینکه بتوانید در کوتاه‌ترین زمان زبان هلندی را یاد بگیرید بهترین راه شرکت در دوره‌های آنلاین آموزش زبان است.

شما می‌توانید تنها با یک گوشی یا سیستم کامپیوتری در خانه برای آموختن زبان هلندی اقدام کنید.

بهترین آموزشگاه زبان هلند کجاست؟

با وجود افزایش چشمگیری آموزشگاه‌های زبان انگلیسی، نمی‌توان به‌راحتی بهترین آموزشگاه زبان را پیدا کرد، حال تصور کنید آموزشگاه زبان هلندی که ممکن است تعدادشان از انگشتان دست هم کمتر باشد را چطور می‌توان یافت؟

آموزشگاه پادرا یکی از چندین آموزشگاه خوب آموزش زبان هلندی است که فعالیت خود را از سال 1395 با آموزش زبان‌های مختلف شروع کرده است. در حال حاضر این آموزشگاه با استفاده از اساتید مجرب در حوزه تدریس انواع زبان‌های خارجی یکی از سرآمدترین آموزشگاه‌های زبان در سطح کشور است.

در صورتی که بتوانید در کلاس‌های حضوری این آموزشگاه شرکت کنید می‌توانید با شرکت در دوره آموزشی آنلاین موسسه پادرا در تمام زبان‌های خارجی از جمله آموزش زبان سوئدی، هلندی، انگلیسی به‌راحتی در آزمون‌های ورودی برای مهاجرت به کشورهای خارجی اقدام کنید.

Picture13

آیا یادگیری زبان هلندی سخت است؟

برخی افراد تصور می‌کنند که یادگیری زبان هلندی باید بسیار مشکل باشد، اما باید بدانید که در یادگیری زبان دوم چیزی به نام آسان یا سخت وجود ندارد، اما افرادی که این زبان را به عنوان زبان سوم انتخاب می‌کنند یادگیری آن برایشان به مراتب راحت‌تر است.

در موسسه پادرا می‌توانید این زبان را با تمام قواعد و قوانین آموزش ببینید. این موسسه علاوه‌بر آموزش‌های دیگر زبان‌ها یکی از بهترین مراکز برای آموزش زبان هلندی است. اگر به دنبال یک آموزشگاه با اساتید مجرب در این زبان هستید مجموعه پادرا می‌تواند تا پایان مسیر تحصیلی کنار شما باشد و اطلاعات لازم در خصوص چگونگی شرکت در آزمون سفارت را نیز در اختیارتان قرار دهد.

یادداشت پایانی

در این مقاله تلاش کردیم درباره نحوه یادگیری زبان هلندی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. برای کسب نمره قبولی در آزمون سفارت لازم است به این زبان مسلط باشید. آموزشگاه پادرا با بهترین استانداردها و روش‌های نوین بین‌المللی دوره‌های آموزش زبان هلندی را برگزار می‌کند. این آموزشگاه با داشتن نتایج قبولی بسیاری از دانشجویان در آزمون سفارت هلند به یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در آموزش این زبان شهرت یافته است. شما می‌توانید برای اطلاع از نوع و زمان کلاس‌ها با این مجموعه در تماس باشید.

پایان رپرتاژ آگهیمنبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.