بهترین برند های مینی واش برای سیسمونی نوزاد در ایران

بهترین برند های مینی واش برای سیسمونی نوزاد در ایران

مینی واش صرفا دستگاهی برای شست و شوی لباس‌های نوزاد و کودک شما است. خرید مینی واش به شما کمک می‌کند که لباس‌های کودک خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شست‌‌‌وشو دهید. باتوجه‌ به اینکه کودک پوست بسیار حساسی دارد و خیلی سریع دچار بیماری‌های مختلف می‌شود، توصیه می‌شود که لباس‌های کودک را به‌ صورت جداگانه و با مینی واش بشویید. این دستگاه همچنین برای شستن لباس‌های کوچکی مانند جوراب و شال نیز کاربرد دارد. در نتیجه قبل از خرید مینی واش باید به نکاتی توجه کنید تا محصولی بیابید که مطابق خواسته و نیاز شما باشد. در این مطلب قصد داریم به شما محبوب‌ترین مینی واش‌های بازار همراه با ویژگی‌های آن‌ها را معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید محصولی به‌صرفه و کارآمد را دارید، تا انتهای مطلب را دنبال کنید.

بهترین مینی واش های بازار

برای خرید مینی واش باید به نکاتی مانند اندازه مخزن، میزان تمیز کنندگی، قیمت و … توجه کرد. در ادامه چند مدل از بهترین مینی واش های موجود در بازار ایران را بررسی می‌کنیم.

مینی واش جنرال تکنیک مدل General Technic SH-MW 3820

در حال حاضر جنرال تکنیک گوی سبقت بهترین مینی واش بازار ایران را در دست گرفته است. از این رو شاید چندین مدل از این برند را باید در لیست بهترین مینی واش‌ها قرارداد. مدل mw3820 دو مدل حرکتی ساعت‌گرد و پاد ساعت‌گرد برای شت‌و‌شوی البسه دارد. مصرف انرژی پایین و توان بالا باعث شده که این مدل، لباس‌ها را در بهترین و تمیزترین حالت ممکن شست‌وشو دهد. در این مینی واش سیستم حباب‌سازی طراحی شده است که به نظافت هر چه بهتر لباس‌ها کمک می‌کند. این دستگاه برای شستن و خشک ‌کردن لباس‌ها دو مخزن جداگانه دارد.

پس از شستن لباس‌ها باید آن‌ها را به ‌صورت دستی به مخزن خشک‌کن انتقال دهید تا لباس‌ها را در مدت 15 دقیقه و با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه خشک کند. در این لباسشویی دو برنامه ملایم و عادی در نظر گرفته شده است که بر اساس جنس لباس می‌توان آن را تنظیم کرد. با تایمر ۱۵ دقیقه‌ای نیز می‌توانید زمان شست‌وشوی لباس‌ها را به‌صورت دلخواه تغییر دهید. از ویژگی‌های دیگر این مینی واش جنرال تکنیک باید به وزن ۱۳ کیلوگرمی آن اشاره کنیم که ظرفیت شستن لباس‌هایی تا وزن ۳.۸ کیلوگرم را دارد. همچنین یک فیوز ایمنی در دستگاه تعبیه شده است که از آسیب رسیدن به موتور هنگام نوسانات شدید جلوگیری می‌کند. مینی واش جنرال تکنیک مدل 3022 از مینی‌ واش‌های دیگر محبوب بازار است.

مینی واش مادرلی مدل Sh-Mw 27510

مادرلی یکی دیگر از برندهای محبوب بازار است که در زمینه مینی واش فعالیت دارد. این برند به صرفه‌جویی در مصرف آب و کاهش هزینه‌های مصرفی تاکید دارد به همین دلیل با تولید مینی واش سعی دارد که خانواده‌ها کمترین میزان آب را در شستن لباس‌های خود به کار ببرند. به لطف بدنه کامپوزیتی این مینی واش می‌توانید آن را در محیط‌های مرطوب مانند حمام نیز بدون نگرانی از زنگ‌زدگی و برق گرفتگی، استفاده کنید. این محصول وزن ۸ کیلوگرمی دارد ولی لباس‌هایی تا وزن ۲.۷ کیلوگرم را شست‌‌وشو می‌دهد.

مینی واش مادرلی 27510 فقط یک مخزن دارد که برای شستن، آبگیری و خشک کردن لباس‌ها استفاده می‌شود؛ ولی یک سبد آبگیری جداگانه در کف مخزن تعبیه شده است که با چرخش ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد به آبگیری هرچه بهتر کمک می‌کند. در کنار ویژگی‌های بیان شده باید به تایمر ۱۵ دقیقه‌ای اشاره کنیم که امکان تنظیم شست‌وشوی لباس‌ها در زمان دلخواه را فراهم می‌کند. مینی واش مادرلی مدل 27210 Sh-Mw و مینی واش مادرلی مدل Sh-Mw30520 از مینی‌ واش‌های محبوب دیگر مادرلی هستند که خصوصیاتی مشابه با ۲۷۵۱۰ دارند.

Picture9

مینی واش ناسیونال مدل anil

اگر قصد خرید سیسمونی دارید و به دنبال مینی واش جمع‌و‌جور می‌گردید، ناسیونال آنیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. مینی واش national با وزن ۴.۵ کیلوگرم یکی از سبک وزن‌ترین کهنه‌شورهای بازار است؛ این در حالی است که می‌تواند لباس‌هایی تا وزن ۳.۷ کیلوگرم را شست‌و‌شو‌ دهد. طراحان ناسیونال در این لباسشویی از تایمر ۱۵ دقیقه‌ای و چرخش ۵۰۰ دور در دقیقه برای خشک کردن لباس‌ها کمک گرفته‌اند.

از ویژ‌گی‌های دیگر مینی واش national باید به بدنه کامپوزیتی ضد آب اشاره کنیم. در نتیجه می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف مانند سرویس بهداشتی و حمام قرار دهید. گفتنی است که موتور این محصول به دو صورت ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد، قابلیت چرخش دارد. سطح انرژی A این محصول مصرف برق را تا حد زیادی کاهش داده است.

مینی واش فریدولین مدل Feridolin SW35

این مینی واش با ابعاد ۴۳.۳۷.۶۵ سانتی‌متری و وزن ۷ کیلوگرمی یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در سفرها است. مینی واش sw35 ظرفیت مخزن در حدود ۳.۵ کیلوگرم دارد که برای شستن لباس‌هایی کوچک استفاده می‌شود. جنس بدنه و مخزن این محصول پلاستیکی است؛ به همین دلیل در مقابل پوسیدگی و برق گرفتگی مقاومت بالایی دارد. از ویژگی‌های دیگر مینی واش فریدولین می‌توان به شست‌وشوی لباس‌ها هم با آب گرم و هم آب سرد در مدت زمان ۱۵ دقیقه اشاره کرد. مینی واش فریدولین مدل Feridolin SW12 یکی دیگر از محصولات محبوب بازار است که با خصوصیاتی مشابه با sw35 تولید می‌شود و لباس‌ها را با ۱۴۰۰ دور در دقیقه خشک می‌کند.

مینی واش کوپکس مدل XPB30-2020b

کوپکس یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید مینی واش است که چندین مدل از این محصول را به بازار عرضه کرده است. مینی واش مدل XPB30-2020 با ظرفیت وزن ۲.۵کیلوگرمی انواع لباس‌های کودک و بزرگسال را شست‌و‌شو می‌دهد. این دستگاه از دو ولوم مجزا برای شستن و خشک کردن لباس‌ها استفاده می‌کند. همچنین با طراحی جدید پروانه‌ شست و شو خود توانسته قدرت تمیز کنندگی دستگاه هایش را 40% ارتقا دهد. بدنه ضد زنگ و فایبرگلاس مینی واش xpb30 باعث افزایش ماندگاری محصول و قابلیت استفاده در محیط‌های مرطوبی چون حمام می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های این مینی واش خشک کردن لباس‌ها با قدرت 500 دور در دقیقه است.

Picture10

بهترین مینی واش بازار را از کجا بخریم؟

در این مطلب بهترین مینی واش‌های بازار را معرفی کردیم و ویژگی هریک را مورد بررسی قرار دادیم. حال که با انواع مدل‌های مینی واش آشنا شدید، پاسخ به این سوال ضروری است که مینی واش مورد نظر خود را از کجا تهیه کنید؟ نی نی لیست یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین خرید سیسمونی است که اقلام سیسمونی همچون مینی واش، سرویس کالسکه، تاب برقی ، صندلی کودک، صندلی ماشین و اسباب بازی را با بالاترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا و با شرایط نقد و اقساط به فروش می‌رساند. اگر قصد دارید که بهترین مینی واش را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید، به سایت نی نی لیست با آدرس ninilist.com مراجعه کنید.

سوالات متداول:

  1. بهترین برندهای مینی واش در بازار کدامند؟

برندهای مادرکر، جنرال تکنیک، فریدولین و ناسیونال از بهترین برندهای مینی واش در بازارهستند.

  1. برای خرید مینی واش به چه نکاتی دقت کنیم؟

باید به برخی ویژگی‌ها مانند دور موتور، نوع مخزن، جنس بدنه و ظرفیت مخزن توجه کرد.

  1. قیمت بهترین مینی واش‌ها در بازار چقدر است؟

مینی واش‌ها قیمتی پایین‌تر از لباسشویی حدود دو الی پنج میلیون دارند.

  1. خرید مینی واش از نی نی لیست چه مزیتی دارد؟

نی نی لیست یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه سیسمونی است که بهترین مینی واش‌ها را با قیمتی منصفانه‌تر از بازار به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رساند.

پایان رپرتاژ آگهیمنبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.