حضور ۱۵ ورزشکار لرستانی در بازی‌های المپیک آسیایی

حضور ۱۵ ورزشکار لرستانی در بازی‌های المپیک آسیایی

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری امروز دوشنبه در شورای ورزش لرستان، اظهار داشت: عموم جامعه در کنار ورزش قهرمانی برای ورزش همگانی انگیزه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر تعبیر ترویج ورزش به امربه‌معروف، اظهار کرد: هر مقداری در ترویج و حمایت از ورزش سرمایه‌گذاری کنیم در طرف مقابل معضلات اجتماعی و بزهکاری به‌ویژه برای جوانان کاهش پیدا خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به حضور ۱۵ ورزشکار لرستانی در بازی‌های المپیک آسیایی پیشرو، تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی که توانایی اعتباری دارند انتظار داریم در حد توان به‌عنوان اسپانسر این قهرمانان را که مایه سربلندی و افتخار استان هستند حمایت کنند.

یاوری، همچنین بر حمایت معنوی مسئولین از این قهرمانان تأکید کرد و گفت: بی شک برنامه‌هایی برای تجلیل از این قهرمانان خواهیم داشت.

وی استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در رشته تربیت‌بدنی به‌عنوان راهنمایان علمی هیئت‌های ورزشی و نخبه‌پروری برای تربیت مربیان آگاه از بین قهرمانان ورزشی برای توسعه ورزش استان را ضروری دانست.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.