عامل شهادت سرهنگ علی میرزایی دستگیر شد

عامل شهادت سرهنگ علی میرزایی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سلمان امیری "، در تشریح این خبر گفت: به دنبال شهادت سرهنگ "علی میرزایی" از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در سوم مردادماه سال جاری، دستگیری عامل شهادت این افسر شجاع و جان بر کف به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی و استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و روز جاری در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه بیان کرد: پلیس با اقتدار در برابر قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهد ایستاد و هرگز اجازه نمی دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می کنند، پایمال شود.

پایان پیام/ 3140

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.