پروژه‌های شاخص هرمزگان برای هفته دولت احصا شود

پروژه‌های شاخص هرمزگان برای هفته دولت احصا شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت با تاکید بر لزوم تشکیل مستمر جلسات کمیته‌ها، اظهار کرد: دولت در دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در سطح استان داشته که باید این اقدامات و دستاوردها برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی افزود: فرمانداران موظف هستند تمامی اقدامات و دستاوردهای دولت در مدت یاد شده را با استفاده از روش‌های مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند.

استاندار هرمزگان گفت: آن دسته از پروژه‌هایی که قرار است در هفته دولت کلنگ‌زنی و یا افتتاح شود باید ابتدا از سوی فرمانداران احصا و پالایش شوند و سپس به دبیرخانه ستاد در استان ارسال شوند تا در این ستاد برنامه ریزی در خصوص آن برنامه‌ها صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: معاونان هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استانداری نیز باید لیست پروژه‌های شاخص استان را احصا کرده و سهم شهرستان‌ها و دستگاه‌ها مختلف را مشخص کنند تا مدیران نسبت به برنامه ریزی برای کلنگ زنی یا افتتاح طرح‌ها اقدام کنند.

دوستی بیان کرد: باید استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های استان برای اطلاع رسانی گسترده و همه جانبه از مجموع اقدامات انجام شده در دستور کار همه مدیران و فرمانداران باشد و کمیته اطلاع رسانی ستاد نیز در انتشار و تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بهبود کیفیت زیست شهری یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های دولت است، گفت: خوشبختانه هرمزگان در چندین حوزه از جمله رشد اقتصادی کشور، تولید مسکن و تولید شغل رتبه‌های برتر کشور را به خود اختصاص داده که نیاز است به لحاظ حجم کار، اتفاقات خوب و رتبه‌های کسب شده اطلاع رسانی مناسبی با آمارهای شفاف به مردم صورت گیرد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.