خبرگزاری فارس رسانه‌ای حرفه‌ای و مورد اعتماد مردم است

خبرگزاری فارس رسانه‌ای حرفه‌ای و مورد اعتماد مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی عصر امروز در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری فارس در دفتر این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌های بسیار فعال، حرفه‌ای، با جامعه مخاطب بالا است که نشان دهنده اعتماد مردم به این خبرگزاری است.

وی ادامه داد: هرچه دقت، سرعت و رعایت اصول و حرفه‌ای خبرنگاری و رسانه‌ای بیشتر باشد، اعتماد مردم نیز بیشتر خواهد بود و خوشبختانه در استان گلستان خبرگزاری فارس بسیار حرفه‌ای، فعال و صادقانه در حال تلاش برای آگاه‌سازی است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: تلاش ما در دادگستری استان گلستان بر این بوده که اخبار قضایی در استان به صورت عادلانه برای تمامی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها ارسال شود و خوشبختانه سرعت و دقت خبرگزاری فارس در پوشش اخبار قضایی در استان قابل تقدیر و بسیار قابل قبول است.

آسیابی گفت: تقاضای ما از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها این است که از اخبار و وقایع استان، نگاه امیدآفرینی و آگاه‌سازی را در تحریر اخبار و گزارش‌ها مدنظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: به طور قطع اقدامات رسانه‌ها بخصوص خبرگزاری‌ها در ارتقاء فرهنگ و آگاهی مردم در تمام سطوح به ویژه حوزه حقوقی تاثیرگذار است و این تاثیرگذاری به نوعی است که هر خبر در افکار عمومی ثبت می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری گلستان تصریح کرد: من معتقدم آنگونه که باید، موضوع جهاد تبیین در جامعه اجرا نشده و در عرصه جهاد تبیین به دلیل تاثیرگذاری و جایگاه بالای خبرگزاری‌ها، انتظار می‌رود در عرصه جهاد تبیین در استان گلستان پررنگ‌تر عمل کنند.

آسیابی بیان کرد: ما با تمام توان در راستای آگاه‌سازی و جهاد تبیین برای مردم حاضر به همکاری هستیم و از رسانه‌هایی که در این مسیر حرکت می‌کنند استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره بر تلاش دشمن در توسعه یاس و نا امیدی در سطح جامعه بیان کرد: مبارزه با فساد و برخورد با جرم و تخلف در سطوح مختلف توسط قوه قضاییه بخشی از فعالیت‌های قضایی است و در کنار انتشار این اخبار و عملکرد دستگاه قضایی ما به عرصه دفاع از حقوق عامه، اصلاح مجرم و بازگشت به جامعه، تسهیل در عرصه تولید و ایجاد اشتغال وارد شده‌ایم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: یکی از مسیرهایی که کشورهای دیگر بر آن تمرکز کرده‌اند، دروازه‌بانی اخبار و کنترل فضای مجازی در انتشار اخبار است و آنها سعی می‌کنند چهره کشور را با انتشار اخبار امیدآفرین به گونه‌ای به دنیا معرفی کنند که جذب گردشگر، توسعه اقتصاد، افزایش احساس امنیت برای مردم داخل کشور و توریست‌ها را در پی داشته باشد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.